Ondertiteling toevoegen aan een MPG bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Berichten
8.121
Is het mogelijk de ondertiteling toe te voegen aan een MPG bestand? Tis namelijk zo dat ik een kant en klare VCD heb gedownload.
 
Geplaatst door excelsior
http://www.renevanasten.nl/ >ondertitel converteren

Sorry, maar help me even op weg, de plugin die daar beschreven wordt ken ik al, die is voor VirtualDub, alleen heb ik het probleem met VirtualDub dat ik het alleen op kan slaan als AVI en niet als MPG bestand.
 
Volgens mijn als je de ondertitel hetzelfde noemt als de film dan speelt die hem af op je standalone player... dacht ik
 
Ja leuk, maar ik wil hem op mijn DVD speler afspelen (dus niet op de PC).

Enne....... dacht ik...... :D Wil het graag zeker weten.

Toch bedankt voor je reaktie.

Ben intussen nog eens met VirtualDub aan de gang gegaan en kan hem wel opslaan als MPG als ik hem in preview mode eronder laat zetten, duurt dus wel effe dan :( .
 
Weet iemand misschien hoe het met een .avi moet ?
 
Geplaatst door excelsior
Lukte het ook met mpg ?

lees eens het stukje onder avi/mpeg ondertitelen ;) het gaat met avi / mpeg 1 (vcd) /mpeg 2 (svcd)
 
Ik ben er nu bezig maar het lukt niet hoor, Ik kan bij filters geen subtitler toevoegen
 
Geplaatst door excelsior
Ik ben er nu bezig maar het lukt niet hoor, Ik kan bij filters geen subtitler toevoegen

heb je de divxtoolset gedownt van mijn site dan ?? want daar zit ie namelijk wel in.
heb express daar de nieuwste in verwerkt omdat de oude versie van virtualdub geen svdc ondersteund.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan