internet delen win xp proffesional

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markee

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2002
Berichten
8
Eindelijk de hoofd pc online gekregen onder win xp prof de netwerkkaarten geinstalleerd geen probleem kan van zowel de eerste als de tweede netwerkkaart pingen .....

Nu wil ik internet delen maar mensen krijg het niet voor elkaar

zie dus 3 verbindingen 1 hoofdverbinding met mxstream 2e is van de netwerkkaart van hoofd pc en derde is van de 2e pc....

ip adressen van de netwerk kaart voor 2e pc op hoofdpc ingesteld maar ik kan geen disketten maken die ik op de 2e pc kan gebruiken

telkens als ik de wizard wil uitvoeren en hij is er mee klaar ben ik offline

wie helpt m ij
 
Vraag verplaatst van netwerkproblemen XP naar internet delen
 
Geplaatst door Markee
Eindelijk de hoofd pc online gekregen onder win xp prof de netwerkkaarten geinstalleerd geen probleem kan van zowel de eerste als de tweede netwerkkaart pingen .....

Nu wil ik internet delen maar mensen krijg het niet voor elkaar

zie dus 3 verbindingen 1 hoofdverbinding met mxstream 2e is van de netwerkkaart van hoofd pc en derde is van de 2e pc....

ip adressen van de netwerk kaart voor 2e pc op hoofdpc ingesteld maar ik kan geen disketten maken die ik op de 2e pc kan gebruiken

telkens als ik de wizard wil uitvoeren en hij is er mee klaar ben ik offline

wie helpt m ij

Dat heb ik met WinRoute gefixed. Als je meer, naast de server-pc, dan 2 pc's op i-net wil laten komen, is dat gewoon makkelijker. Ik kon in XP maar 1 kaart laten delen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan