Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Berichten
194
hallo, ik heb de nieuwe versie van windows media player 9, ik wil een oude terug maar dat gaat niet weigert en kan ik die nieuwe deleten? ik verdenk media player dat zij voortdurend op mijn pc zitten en mijn muis tegen houiden van te bewegen dank georges
 
kweet het ook nie wat ie bedoelt, zie alleen maar veel mensen die van de 9 terug afwillen, zal wel een reden hebben zeker ?
 
Windows Media Player 9 werkt zo goed als een fiets met 2 wielen. Snap niet waarom je terug zou willen naar een vorige versie.

sneaky7, krijg je foutmeldingen? Waarom wil je terug naar een vorige versie? Ik lees iets van dat je muis-aanwijzer niet altijd beweegt ofzo?
 
kwestie media player 9 op xp

sinds ik die heb werkt mijn muis slecht lijkt te haperen en soms vast te zitten zodat ik moet heropstarten lastig bij schaakpartijen van 1 minuut on line. via microsoft kon ik de oude versie 7 downloaden maar niet opstarten doordat er nieuwere bestanden op de pc staan. en je kan windows media player ook niet verwijderen
 
Wat voor muis heb je dan? Welke Windows-versie gebruik je? Wat zijn de verdere gegevens van je pc?
 
hallo, ik heb een optische muis die altijd goed gewerkt heeft. met usb verbinding samen in een stand alone voor 4 usb poorten samen met adsl modem; een pentium 4 en windows xp. ik wil van die zeer lastige versie 9 van af en terug die oudere 7 versie. van mediaplayer. ik vermoed dat die media player mijn muis onderbreekt (of die trial versie van pop up stopper pro die voorbij is, maar ik ben niet zo technisch te kunnen zeggen :daar is het probleem anders kwam ik hier niet terecht) bedankt georges. verder 4 in 1 lexmark

Ik vind dat de meeste problemen begonnen zijn met het instaleren van die nieuwe media player
 
Ga es naar Start-->Instellingen-->Configuratiescherm-->Software. Ga daar naar Windows onderdelen toevoegen of verwijderen (linker scherm, 2e regel van onderen). Ga nu in het nieuwe opduikende venster helemaal naar onderen en vink het hokje vóór Windows Media Player uiten klik op de knop Volgende. Nu zou ie Windows Media Player moeten verwijderen en kan je en oudere versie installeren.
 
Laatst bewerkt:
wmp

hallo doggy, ik heb gedaan wat je zei tot aan windows onderdelen toevoegen of verwijderen,
dan krijg ik een venster; windows XP setup:
setup kan informatiebestand 7 niet openenen.
neem contact op met de systeembeheerder. De specifieke foutcode is 0x2 op regel 2011645961


dus verder geraakte ik niet dank georges
 
wmp

hallo doggy Ik had versie 9 van mediaplayer nog niet verwijderd die werkt nog alleen verhinderd die ook dat ik nero kan gebruiken. maar die foutmelding blijft.

Ik be ook niet 100% zeker dat mediaplayer mijn muis stopt ik moet er bij vertellen dat als de muis hapert er een geluid bij is (apparaat is verbonden) gevolgd met een tweede geluid (verbinding met apparaat is verbroken) nu kan ik die geluidjes wel weghamen maar niet het haperen en het maakt niet uit of ik on line ben of niet zelfs of er een programma open staat of niet. daar bij komt die vervelende pop up van pop up stopper telkens weer begin radeloos re worden maar aprecieer uw hulp ten zeerste g
 
muis is ubid.com nooit problemen mee gehad. ik heb ook zone alarm, maar nogmaals ook off line heb ik problemen, en sorry gezina, ben ik hier op de juiste plaats?
 
Geplaatst door sneaky7
muis is ubid.com nooit problemen mee gehad. ik heb ook zone alarm, maar nogmaals ook off line heb ik problemen, en sorry gezina, ben ik hier op de juiste plaats?

Ben geen mod hoor, maar als leden toevallig een crosspost zien wordt het op prijs gesteld zulks te melden. :)
 
muizenissen

hallo iedereen Ik heb de fout ontdekt haperen van de muis, lag waarschijnlijk aan usb stekker ik heb een nieuwe muis aangeschaft hoewel de vorige 6 maand oud is en de nieuwe muis ook met usb stekker werkt prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan