welke codec? player?

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet235

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
Berichten
133
Hallo allemaal,

ik heb een filmpje gedownload het is een .avi ik heb gspot gedowload en daar stond rechtsboven

4cc: DIV3/DIV4 en name: DivX 3 Fast-Motion

maar heb ik nu een player nodig om het af te spelen of de codecs of allebei want met power dvd en mediaplayer doet ie het niet zwart beeld wel heb ik geluid.

p.s. op de link van tazman denk ik heb ik de ace codec geprobeert te downloaden maar daar krijg ik dat de pagina niet bereikbaar is als ik bv select neem de laagste mb of zelfs de hoogste steeds pagina niet bereikbaar .

Help!!

Piet
 
Hallo Tazman,

Thnx het downloaden is gelukt maar ik heb een vraagje ik denk dat ik ergens heb gelezen dat je bij het installeren van dit programma de keuze custom installation moest nemen ipv complete pro xp.

ik kan dat helaas niet vinden op jou site wintips eigenlijk helemaal niks over ace.

ik weet niet welke keuze ik moet nemen.

piet
 
klopt inderdaad beste is de custom install te nemen en de G400 codec NIET te installeren.
 
Oh thx Men,

Is nu bezig met installeren, ik heb geen andere codecs op mijn comp dus hoef ik ook geen agressive scan uit te voeren toch?

ik kijk mijn films altijd af via de comp op tv dat zal geen problemen geven ???

zag namelijkop een andere forum dat iem daar last van had.

Nogmaals bedankt voor de hulp.
ik hoop dat ik strak mijn film kan kijken met windows media player.
 
zal hoogste waarschijnlijk wel lukken

veel fun ;)

scan hoef je inderdaad niet te doen.
 
ja inderdaad ik kan de film bekijken thnx,

hij is wel een beetje aan het haperen maar dat zal wel aan de film zelf liggen.

p.s.

nadat ik ace heb gedownload heb ik nu 3 rooie ronde icoontjes rechtsonder in mijn beeldscerm

morgan multimedia lsi
" " mjpeg 2000
" "

alledrie enabled en als ik rechtermuisknop druk dan komt er een zwarte kruis doorheen.

hoort het zo kan ik het ook wegkrijgen verstoppen of want als het nodig is wil ik het wel blijven gebruiken.

misschien uninstal quick configuration???
zoniet wat is dat dan
 
Geplaatst door piet235
misschien uninstal quick configuration???
zoniet wat is dat dan

Yep daarmee haal je idd die rode irri bolletjes weg.

PS.Ik weet niet precies waarvoor deze quick dingen dienen, maar ik heb ze zelf ook op deze wijze verwijderd en ik kan alle films nogsteeds vloeiend afspelen.
 
die rode bollen zijn inderdaad ook niet nodig hij installeerd ze standaard mee.
voor zover ik weet is het een proggie om snel van scherm resoluitie te wisselen.
gewoon dus de uninstall doen en weg er mee.

het happeren kan inderdaad aan de film liggen je bent afhankelijk van de rip kwaliteiten vanwaar de film vandaan komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan