onherkenbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jef

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
60
Als ik een dvd gebrand heb en ik plaats hem in mijn normale computer-dvd(niet-brander)dan wordt deze niet herkend.In mijn dvd brander wel:dus ergens moet er bij het branden iets fout gaan?? Alleen ik weet niet wat...Kan iemand mij vertellen hoe de instellingen van NERO moeten staan en of ik nog iets aan moet vinken of juist niet etc...

Alvast bedankt
 
Ik weet niet of het ook moet voor DVD's aangezien ik het zelf nog niet gebruik (wil wel dolgraag maarruh... poen he :( ). Maar de symptonen lijken heel erg op een kwaaltje wat bij de pc ook voorkomt. Waarschijnlijk is de sessie niet gesloten na het branden en heb je dus een multisession disc gemaakt. Nero kan deze (mits het een juist gebrandde sessie is) sluiten voor je:

1. Ga in Nero naar Recorder --> Medium Info
2. Laat de DVD writer even de sessie(s) inlezen en wacht totdat het schema komt. Ga op de sessie staan waar voor staat dat ie nog open is. Als het goed is verschijnen links onderin een tweetal knoppen. Kies voor 'Close'.
3. Als het goed is gaat Nero nu bezig met het sluiten van de sessie.

Probeer het na voltooiing nog eens.
 
Ik heb dat geprobeerd maar ik zie nergens iets staan van close of iets dergelijks.
Ik zie alleen een + voor mijn DVD symbool staan en beneden staat dan eject refresh en OK.
Als ik mijn dvd symbool aanklik krijg ik alleen maar de inhoud van de dvd.

Groetjes Jef
 
Kun je eens een print-screen (screenshot / screendump) maken van die dvd info? Maar dan alleen van dat scherm als dat kan. Dus dan moet je even alt erbij gebruiken tijdens het drukken op Print Scrn. Dus Alt + Print Scrn en dan in Paint ofzo ff plakken en opslaan als jpg afbeelding. Plaats hem hier als bijlage erbij.
 
Ik zou graag een printscreen voor je maken maar dat lukt me dus niet.
Als ik naar nero ga recorder-medium info,dan krijg ik een nieuw schermpje met daarop disc-info. Daaronder staat op een wit schermpje een info over mijn dvd.Wat ik daarmee gedaan heb:totale lengte van de sessie,hoeveel ruimte er nog over is plus UDF/ISO9660(mode 1)
Hoop dat je er iets aan hebt want dat printscreen lukt mij niet of ik doe daar ook iets fout.
Groetjes Jef
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan