Vertraging bij TV out.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tron

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
Berichten
1.506
Ik heb weer eens iets... :mad:

Ik probeer een DVD via mijn tv out aansluiting van de videokaart op een af te spelen.

Ik krijg beeld en geluid, tot daar toe geen probleem maar het beeld op de tv. loopt niet soepel.

Er zijn duidelijk vertragingen in het beeld zichtbaar.

Het is net alsof je een film bekijkt die met een te lage frame rate wordt afgespeeld.

Het geluid loopt wel gelijk en is van goede kwaliteit.

Wat zou ik fout kunnen doen?

Bvd.

Ps. Radeon 9600 Pro, laatste Catalist drivers.
 
Hallo,
Hoe lang is de kabel vanaf de pc naar de tv. Kan zijn wanneer de kabel te lang is dat je problemen krijgt.
Anders probeer eens tvtool is wel te vinden op p2p programma's. Of hier: http://tvtool.info/

Greetz
A.I.
 
Kabel.

De kabel is idd. vrij lang (5 meter).

Kan dat echt de oorzaak zijn? :confused:

Ik zal in ieder geval eens gaan stoeien met Tv tool.

Mvg.
 
Bij mij is de kabel nog een stuk langer en ik heb dat probleem niet. Hangt er misschien ook van af of je composite of s-videokabel gebruikt?
 
5 meter moet niet veel uitmaken.
Gebruik je standaard tv-out programma van je videokaart? Wanneer bijv tv-tool ook niet werkt probeer dan eens andere kabels, je hebt speciale tv-out kabels.
Greetz
A.I.
 
Kabels.

Ik gebruik tulpstekkers op een scart verloop plug (aangezien die tv geen s-video ingang heeft)

Wat me inmiddels wel is opgevallen is dat wanneer ik de overlay lager zet het iets sneller werkt (niet veel)

Ik heb het inmiddels ook al met een Nvidia kaart uitgeprobeerd naar daar weer precies hetzelfde probleem.

Mvg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan