msn 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvg

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2003
Berichten
20
bij het installeren van msn 6.0 steeds foutmelding 1601
wat kan hiervan de oorzaak zijn
bij andere pc met win98 geen enkel probleem
alvast bedankt
mvg
 
MSN6.0 gebruikt Internet Explorer op een of andere manier (deden de oudere MSN versies ook). Waarom weet ik niet, maar met een te oude Internet Explorer kan je sommige nieuwe MSN versies niet installeren/gebruiken. Het zou dus kunnen dat je een te oude Internet Explorer op de pc heb staan.
 
Geplaatst door Flipull
MSN6.0 gebruikt Internet Explorer op een of andere manier (deden de oudere MSN versies ook). Waarom weet ik niet, maar met een te oude Internet Explorer kan je sommige nieuwe MSN versies niet installeren/gebruiken. Het zou dus kunnen dat je een te oude Internet Explorer op de pc heb staan.

IE 6 al oud?

Vraag staat nl in xp en xp heeft naar mijn weten altijd al IE 6 aan boord gehad
 
Ik moet vaker lezen waar de vraag gepost is :eek:. Ik nam aan dat het, omdat het op een andere pc met Windows98 ook gelukt is, jij zelf ook onder Win98 draaide :eek:

Excuses.
 
Typ in start\uitvoeren:

msiexec /unreg [enter, of ok]
msiexec /regserver [enter, of ok]

Groetjes,
Bennie
 
Error code 1601 = Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-service. Neem contact op met het ondersteunend personeel om er zeker van te zijn dat de Windows Installer-service juist is geregistreerd.
 
hierbij krijg ik nog steeds foutmelding:windows kan het bestand niet vinden,tracht dit handmatig te vinden
dus blijkbaar niet op hd
is er geen andere manier om bestand te vinden?mss op cd rom van xp
alvast bedankt
dvg
 
Mag ik hierbij ervan uitgaan dat het probleem opgelost is? Was het mijn link? Wat dat zou betekenen dat die windows installer 2.0 ook op xp werkt ipv wat ms zegt alleen op 95, 98 en Me.
 
neenee
nog altijd niet opgelost
linl-download was niet compatibel met xp
 
hallo
probleem blijft bestaan
installer staat opgestart maar toch nor steeds fout 1601
bijkomend nu met het nieuwe virus kan ik het bestand van microsoft niet installeren geeft fout:"kan betrouwbaarheid niet controleren,kijk of cryptographic-service actief is"
deze service staat wel opgestart
denk ik dat er toch ergens een fout in xp zit
kan men xp controleren op eventuele fouten
bij schijfcontrole lijkt alles ok
alvast bedankt
dvg
 
Heb je alle oplossingen die in het bericht van Bennie stonden geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan