Aantal vragen over films!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

E_MAn

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
Berichten
21
Nou af en toe download ik wel eens een film, wanneer ik deze heb gezien wil ik die natuurlijk verwijderen, maar meerdere keren krijg ik de foutmelding dat ik hem niet kan verwijderen omdat hij in gebruik is ofzo, maar dan heb ik hem helemaal niet aan!!!! Wat moet ik daar nou tegen doen?

En ik heb ook een vraagje over ondertiteling, want ik was laatst bij iemand en die had ondertiteling bij een film in Windows Mediaplayer, ik wil dat ook heel erg graag, maar hoe doe ik dat??? En het gaat om films als Bruce Almighty enz. Is er dan een verschil qua type film bijv. DIVX, SVCD enz.??? I

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Onwijs bedankt alvast :D
 
meerdere keren krijg ik de foutmelding dat ik hem niet kan verwijderen omdat hij in gebruik is
Dan is iemand die film van jou aan 't downloaden.. Je kan de uploads laten stoppen en dan meteen verwijderen.. Anders KaZaA effe afsluiten en verwijderen..
die had ondertiteling bij een film in Windows Mediaplayer, ik wil dat ook heel erg graag, maar hoe doe ik dat???
't Ligt aan de film.. Als ie met ondertiteling was geript dan staat ie er bij, anders niet.. 'k Weet ik dat er ondertitelingen te downloaden zijn, maar of dat ook voor nieuwe films is..?
 
de film staat dan nog in het geheugen van je player .eerst player afsluiten of andere file openen. en dan film verwijderen.


vraag 2 ondertiteling ???? sorry daar moet iemand anders je ff mee helpen
 
Over het niet kunnen verwijderen van de film.
Heb je soms nog een download proggie aanstaan waarin je de film shared?
Pc opnieuw opstarten en meteen de film verwijderen wil ook nog wel eens helpen.

DIVX

Formaat van een bestand van een gekopieerde DVD film. Betere compressie dan MPEG en ook kwalitatief een stuk beter. Het bestand heeft de extensie AVI en kan afgespeeld worden met Windows Media Player (inclusief een DIVX-player plugin). Vaak zijn deze bestanden illegale kopiën van DVD-films. Een hele film past dan op één CD-ROM.

Divx-DVD-technologie

Het formaat Divx is gebaseerd op DVD, dat de Amerikaanse winkelketen Circuit City en de firma Digtal Video Express voor het verhuren van films op DVD-schijven hebben ontwikkeld. De achterliggende gedachte is: klanten kopen Divx-DVD-speelfilms voor ongeveer 5 tot 7 dollar per stuk en kunnen dan binnen 48 uur na het eerste gebruik van de DVD-disc de film zo vaak bekijken als ze willen. Dit kan met behulp van een in de Divx-DVD-player ingebouwd modem, die via een online menu doorgeeft dat de klant betaald heeft. Een beetje Big Brother spelen dus.

SVCD

Super VideoCD. Een VideoCD met een betere kwaliteit. SVCD gebruikt een hogere datarate en hogere resolutie dan VCD, en MPEG2 in plaats van MPEG1 kompressie; vanwege de hogere datarate is de speelduur beperkt tot maximaal ongeveer een half uur. SVCD is pas vrij recent gestandaardiseerd, en daardoor alleen bruikbaar op PC's met speciale SVCD-playersoftware of op sommige recente DVD-spelers (vooral de goedkopere exemplaren uit China, Taiwan etc.). SVCD wordt vrijwel uitsluitend voor hobbydoeleinden gebruikt. Met behulp van speciale programma's worden DVD's omgezet naar SVCD, zodat de video-bestanden slechts op twee of meer CD's te plaatsen zijn. Deze bestanden worden vaak op Internet aangeboden, zodat niet iedereen meer de originele DVD hoeft te kopen. De film-industrie is niet blij met deze standaard, omdat ze hierdoor minder DVD's verkopen.
Bron;
http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3
 
het verwijderen heb je al zat antwoorden op.

het afspelen van subt kan bv met vobsub dit installeer je als het subt file en de film in de zelfde map staan en de zelfde naam hebben zal hij ze afspelen.
 
Het automatisch afspelen van ondertiteling+film kan volgens mij door de bestandsnaam hetzelfde te maken.
 
Geplaatst door excelsior
Het automatisch afspelen van ondertiteling+film kan volgens mij door de bestandsnaam hetzelfde te maken.

Klopt, maar dan moet je wel VobSub geinstalleerd hebben staan.
Wanneer de ondertitleing (srt of sub) exact dezelfde naam heeft als de avi, worden deze automatisch al weergegeven in Windows Mediaplayer.

Dus op deze manier:

voorbeeld-bla_bla.avi
voorbeeld-bla_bla.srt
 
als ik het goed begrijp????????????

dus als ik het goed begrijp???????????
als ik vobsub heb geinstalleerd kan ik mijn film met ondertiteling met nero branden??????????????????
 
Re: als ik het goed begrijp????????????

Geplaatst door lucky luciano
dus als ik het goed begrijp???????????
als ik vobsub heb geinstalleerd kan ik mijn film met ondertiteling met nero branden??????????????????

als je de film alleen op de pc wilt bekijken wel ja
 
dus niet

dus niet als ik hem heb gebrand en ik wil hem dan op de dvd kijken.
is er dan geen andere manier????????????/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan