please help!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
200
Hoi,

Ik heb zojuist een dvd recorder gekocht voor in mijn pc merk LG met bijgeleverde software B's recorder gold(nooit van gehoord) om dvd en cd's te branden.
Probleem is nu dat er NIKS lukt. Als ik een dvd gekopieerd heb en hem in mijn stand alone dvd speler wil afspelen zegt hij dat de disk vuil is en speelt hem niet af.(disk vuil bij nieuwe schijf??)
Ik kan ook mijn mpg of mpeg bestanden niet op dvd formaat zetten want als ik zo'n schijf gebrand heb zegt mijn dvd speler dat hij de schijf niet herkent.(mijn dvd speler ondersteunt alles !)
De verkoper heeft tegen me gezegt dat ik DVD- schijven moet gebruiken,dat heb ik dan ook aangeschaft maar niets gaat.
Ik heb ook een dvd geript met smartripper en als ik dan wil branden gaat het ook niet.
Wat doe ik verkeerd ??

Thanks,
Steffie.
 
laten we maar beginnen met dat vage recorder proggie de deur uit te doen want dat is 10x niks. Download of koop gewoon ff Nero BurningROM 5.5 (NIET 6.0!!!) en ga het dan nog eens proberen. Dit is een veel relaxter programma en zwaar gewaardeerd.
 
Geplaatst door pcfixer
Download of koop gewoon ff Nero BurningROM 5.5 (NIET 6.0!!!)
Ik heb geen ervaring mee DVD recording, maar waarom niet 6.0? Zijn er problemen mee?
 
Ik heb er niet zozeer ervaring mee dat ik zelf dvdtjes kopieer maar ik heb al verschijnende topics voorbij zien komen dat hun brander niet herkent werd of rare dingen ging doen onder 6.0... Bovendien zit er een bug in, de eerste fix is alweer uitgebracht.

Wacht eerst nog maar ff totdat alles een beetje gestabiliseerd is en de kinderziektes eruit zijn.
 
is gelukt met te kopieeren met pinnacle instant copy maar ik weet nu niet hoe ik mijn mpg bestanden naar dvd kan omzetten,met pinacle lukt dat blijkbaar niet en met mijn nero 5.5 ook niet
 
Een mpg naar DVD formaat omzetten? Moet je wel weten dat de lage kwaliteit blijft...
 
Hoe weet ik ook niet exact, maar ik heb wel wat programma's gevonden...

Lijstje
 
ja,maar daar kan je daarmee toch niet mpg naar dvd omzetten.Ik denk dat het een verkeerde handleiding is dat je doorgaf.Deze handleiding dat je nu gaf is voor VOB bestanden om te zetten naar dvd.Met tmpgenc dvd author kan je wel mpg omzetten naar dvd maar vind niet hoe je het moet doen.
 
Maar met TMPGEnc kun je wel mpg naar vob omzetten. Je moet zelf dan maar ff klooien ermee hoe dat moet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan