Kazaa lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
1.289
Hallo allemaal,

Ik heb wat extra hulp programma's gedownload voor kazaa lite 2.04 alleen ik snap van een programmatje niet echt veel.

KaZupernodes is het programma waar ik niet veel van snap. Ik krijg hier allemaal IP adressen te zien van kazaa gebruikers, ik kan hun status checken land enz.

Maar bij somige staan verschillende dingen zoals Client en Supernodes wat zijn dit precies.
Supernodes weet ik wel denk ik, maar de client wat is dat voor soort?

En waarvoor dient dit programma eigenlijke precies en hoe werkt het helemaal ik snap er hier helemaal niks meer van.



Greetzz York
 
Super nodes zijn computers die een lijstje bij houden van bestanden in hun omgeving. Als je een slechte super node hebt dan krijg je weinig zoekresultaten en is het downloaden een stuk slomer. Dat progje laat je van super nodes wissellen. Je kunt kijken in welk land ze staan (hoe dichterbij hoe beter) en zo. Soms heel handig maar jah ik heb geen zin om elke keer weer een nieuwe super node op te zoeken.
 
Ik zag in kazaa dat ik zelf ook supernodes kon worden is dit illegaal?

Als ik zelf al supernodes functioneer heb ik hier dan nadelen aan? En heb ik hier voordelen aan?

Is trouwens wel handige om steeds van supernodes te verwisselen vind ik :D

Maarre weet iemand nog wat een client is en waar ik de handleiding van KaZupernodes kan vinden?


Greetzz York
 
Ik snap het toch ook nog niet zo goed.... kan iemand mij nog een betere uitleg verschaffen over dit programma.... voordelen, nadelen en hoe te handelen??

Alvast bedankt..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan