dvd omzetten naar vcd/avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Ik heb nu een dvd op me hd staan, hij is geript maar is erg groot.

Er zitten VOB BUP en IFO bestanden bij, hoe zet ik het allemaal om naar een avi, of een vcd ?
 
Heb je Pinnacle?
Daar kan vlgns mij alles mee qua Video.
 
Welk bestand moet ik openen dan om heel de film in een avi te zetten, want het is een complete rip met verschillende videofragmenten ( Toen was geluk heel Gewoon )
 
net als met een dvd rippen met dvdx nu ook de grootste opzoeken anders ff kijken welke de juiste vob file is.
 
Laatst bewerkt:
Bij alles wat ik doe krijg ik deze fout, de installatie-procedure verliep overigens ook niet vlekkeloos
attachment.php
 

Bijlagen

  • dvdx error.jpg
    dvdx error.jpg
    5,4 KB · Weergaven: 148
Sorry maar wat moet ik met die drivers ? En het afspelen in PowerDVD loopt gewoon vlekkeloos hoor :thumb:
 
Geplaatst door excelsior
Sorry maar wat moet ik met die drivers ? En het afspelen in PowerDVD loopt gewoon vlekkeloos hoor :thumb:

die aspi drivers heeft dvdx nodig zoals je in het screenshot aangeeft zegt ie dat er geen aspi drivers gevonden zijn.

en het is belangrijk dat je voordat je de files gaat rippen met dvdx ook even de hoofdfilm afspeelt met powerdvd dit om je dvd speler vrij te geven.
 
Het is inmiddels wel gelukt alleen de kwaliteit valt soms erg tegen, ik ga dan ook de volgende keren een beetje experimenteren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan