Wie weet er iets over de R.EX SDVD 926 een standalone DVD speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
725
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis, maar ik hoop wat meer te weten te komen over een standalone DVD speler.

Het is een R.EX SDVD 926 wat mij niet zoveel zegt.

Ik wil graag weten of ik er JPEG plaatjes die ik gebrand heb kan afspelen op dit apparaat.

Klopt het dat je er ook mee kan karaoke?
 
Hoe staat het met je Duits, ik heb nl. hier wat voor je gevonden.
 
Geplaatst door Mirandaonline
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis, maar ik hoop wat meer te weten te komen over een standalone DVD speler.

Het is een R.EX SDVD 926 wat mij niet zoveel zegt.

Ik wil graag weten of ik er JPEG plaatjes die ik gebrand heb kan afspelen op dit apparaat.

Klopt het dat je er ook mee kan karaoke?

Dat ding ondersteund Karaoke,kijk hier voor alle info over dat apparaat:

http://www.goyona.com/lecteurdvdkaraoke.htm
 
Ik had die DVD speler bij conrad zien staan voor 69 euro, maar de informatie die ze daar geven is slecht, want ik was ook al het één en ander tegen gekomen. Echter ziet de DVD speler er iets anders uit dan ik ergens anders heb kunnen zien. Ik krijg alleen sterk het idee dat van dat merk alle funties het zelfde zijn, maar alleen het uiterlijk ziet er anders uit.

Of heb ik het helemaal mis?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Mirandaonline
Ik had die DVD speler bij conrad zien staan voor 69 euro, maar de informatie die ze daar geven is slecht, want ik was ook al het'één en ander tegen gekomen. Echter ziet de DVD speler er iets anders uit dan ik ergens anders heb kunnen zien. Ik krijg alleen sterk het idee dat van dat merk alle funties het zelfde zijn, maar alleen het uiterlijk ziet er anders uit.

Of heb ik het helemaal mis?

Ik heb net op die site gekeken van Conrad,maar ik zie dat apparaat er niet bij staan.
en zeker geen een apparaat van dat bedrag wat jij noemt.
Ik weet niet,maar ik krijg er zomaar een slecht gevoel over.Ik zou dat ding niet nemen.
 
Ja, hij is goedkoop, maar kan hem terug sturen als hij mij niet bevalt. Ik heb als het goed is toch 8 dagen zicht termijn.

Een Philips en Sony zullen wel beter zijn, maar ook duurder en heeft zeker geen karaoke. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan