Mpeg in 2 Delen lukt niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazzaro

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Berichten
273
hoi , ik heb een Mpeg filmbestand van 1.02 GB,nu wil ik die film met TmpEnc in 2 stukken knippen ,ik doe precies wat er gedaan moet worden volgens de site http://www.weethet.nl/dutch/video_tmpenc_cut.php
maar als ik het eerste deel +/- 500MB wilt opslaan .wordt er door de TmpEnc steeds maar +/- 155MB opgeslagen ....wat doe ik fout ??
 
hoi ! bedankt voor de reactie's . Nee de schijf is in ieder geval niet vol ,ruimte zat vooor die film ,enuuh de optie van excelsior ,daar sttat ook de optie hoe ik het precies moet doen, het in 2e hakken van een film ,maar weer precies het zelfde probleem ! snap er niks van ,heb ook me pc opnieuw opgestart je weet maar nooit duss...trouwens ik heb al een paar keer films geknipt met TmpEnc,maare dat ging voorheen altijd goed.....
 
Laatst bewerkt:
Dus het ligt aan de film ? Want met andere films lukte het met dezelfde handleiding wel :)
 
hey excelsior ! thanks voor je reactie ,ja ok, bij andere films lukte het wel ,ja dan zou je inderdaad denken ,het ligt aan je filmpje ,maar dat dacht ik dus eerst ook ,en heb een aantal andere films geprobeerd te delen ,enuuuh nee hoor ,precies de zelfde probleem : (
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan