trust 850

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Ik downloade de driver en inst,vervolgens aansluitn camera aan usb de pc vind niks ook niet bij herstarten wat kan ik verder doen,heb al gezocht op trust help page maar vind niks ,ik heb wind xp

trust 850 4megapixels (ik bezit de cd niet meer maar downloade de juiste driver)
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens in apparaatbeheer of de usb-controller zelf wel goed is geinstalleerd.
M.a.w kijk eens of er vraagtekens staan in apparaatbeheer.
 
usb

Er stond eerst een vraagteken maar dit heb ik al opgelost, nu het gaat wel over de 820 LCD PowerC@m Zoom van trust, wat er niet logisch is de software voor die cam komt niet in de lijst te staan van geinstalleerde software, ik bedoel wanneer ik bv ulead photo expres start dan heb je een knop selecteer upload fotos maar de camera staat niet in de lijst en ook wanneer ik de camera usb connectie opnieuw inplug dan komt er ook geen reactie
 
Re: usb

Geplaatst door ericvanbelgie
trust 850 4megapixels

820 LCD PowerC@m Zoom van trust
Ik snap het nu ff niet gaat het om 2 verschillende camera's of 1?

En waar stond toen die vraagteken bij?
 
ja

het gaat om 1 camera 820 LCD PowerC@m Zoom
het vraagteken stond naast usb controller nu is die er niet meer, ik heb 4 usb,achteraan de pc gebruik ik er al 2, 1 voor de muis en ander modem adsl
 
Heb je dan wel de goede software, omdat je het eerst over de Trust 850 hebt?
Zie je ook in verkenner bij "Program files" niet iets van de software terug?
 
info

Ja ik heb de driver voor de 820, maar nu het volgende ik veranderde van USB poort en gevolg deze melding :
1 nieuwe hardware gevonden
2 voor massaopslag
3 correct geinstalleerd
en hop na enkel seconden weg
maar ondertussen gaat de camera niet
 
Ik neem aan dat je eerst de software hebt geinstalleerd, voordat je de cammera daadwerkelijk aansluit?
Wel de kabel er al in.
 
ja natuurlijk zie op foto wat er naast de usb staat voor massaopslag wat is dat voor iets ???
 

Bijlagen

  • dit.jpg
    dit.jpg
    39,4 KB · Weergaven: 22
Dat zou idd je cammera moeten zijn.
Cammera's worden gezien als verwisselbare schijf, dus massaopslag.
 
ok bedankt voor de hulp maar het probleem blijft nu wanneer ik ulead gebruik selecteer camera voor upload fotos dan staat d trust er niet dus kan niet uploaden
 
OPGELOST HET WERKT

JA DAT NOEM JE PLUG EN PLAY JUIST 2UREN verloren...
 
Mooi dat het opgelost is.:)
Hoe heb je dat nou gedaan?
Is mischien handig omdat ff te melden voor andere die hetzelfde probleem hebben.
 
Ik heb inderaad eerst de driver geinst en dan PC opnieuw opgestart.
Vervolgens aansluiting USB poort met melding herkenning massaopslag
Op dat moment werkte het niet, de PC moest opnieuw opgestart worden.
Heel vreemd maar je moet dus wel de PC de eerste keer opnieuw opstarten voor de driver en de 2 keer opnieuw starten omdat hij het apparaat in zijn lijst voor de software van BV ULead zou terug vinden.
Dit alles voor windows XP.
Klink eenvoudig maar nam wel 2 uur zoek tocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan