Kun je bij Kazaa / Kazaa-lite je IP- adres afschermen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
529
Een oplossing zou toch zijn om je ip-adres af te schermen.... zijn hier progjes voor in omloop?

groeten Heatseeker
 
ne dat is niet mogelijk anders kan jij geen verbinding meer maken met het internet
en kunnen ze geen gegevend toe sturen
 
In de nieuwste versie van kaZaA light 2.4.1 zit dit erin gebakken.
 
je kan nooit met imad verbinding maken zonder je iegen aders agter te laten anders kan hij tog geen gegevens terug sturen
 
maar wat bedoelen ze met ip blokker
dat is dat je ip kan blokkeren dat die mensen niet meer verbinding kunnen maaken met jouw pc
ik ben het aan het proberen ik heb 2 pc met kazaa die versie je hoort staks het reoltaat
 
Het ip adres wordt ook niet geblocked, alleen verborgen. Je provider is altijd op de hoogte van je ip adres en zodoende ben je altijd te achterhalen, zelfs met een dynamisch ip adres. Het wordt hooguit wat moeilijker om mensen te traceren. Aangezien elke pc op het internet communiceert d.m.v. een ip adres, zal dat altijd te achterhalen zijn. In elk ander geval kan je pc geen ip packets ontvangen.

Zou leuk zijn, een gebroadcast internet... :)
 
allemaal BS, maar je kan IP adres verbergen door bijvoorbeeld proxy te gebruiken, die IP block in kazaa lite is om overheid ip's te blokken en ip's die geblacklist zijn.
 
ja maar dan zie je het ip van de proxie
ja kan altijd een ip zien waar ze verbinding mee hebben gemaakt
het is gewoon het besten om een goede fierwal aan te schaffen
al wil je niet ge heck worden
ik weet warom dezen vraag wert gesteld
maar dat is niet mogelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan