foto's browsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anabel

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Berichten
956
Hoi allemaal,

Klein probleempje. Telkens ik brows om een foto te kiezen om ergens op een site te plaatsen is de keuze enkel "list", ik moet dus telkens weer op "thumbnails" klikken om te zien welke foto het is. Vroeger was dit niet en kwam ik altijd direct op "thumbnails" terecht. Wat kan ik doen om dit voor altijd zo terug in te stellen?
 
In win Me: kijk eens in verkenner bij extra>mapopties>weergave>kijk of er een vinkje staat bij : de weergave-instelingen van elke map opslaan.

Groetjes
 
Daar weet ik de instelling niet zitten, maar ik denk dat het ook daar ergens moet zijn even zoeken of wachten op iemand met XP.

Groetjes
 
Ik kan je niet vertellen waardoor dat veroorzaakt is. Ik gebruik voor dat soort dingen Irfanview. te downloaden bij http://www.irfanview.com/ . Het is een gratis programma. En werkt prima :)
 
Wel aan gestipt Beeld en dan Miniatuurweergaven in de Verkenner? Eerst ff browsen naar de map met plaatje en deze openen.
 
Hoi gezina,

Kan je me iets preciezer uitleggen hoe ik dat moet doen? En mumzel ik ga wel eens kijken naar die irfanview, bedankt allemaal!

groetjes,
 
Bedoel je met browsen in de Verkenner? Open daar de map met je afbeeldingen. Bovenaan zie je Beeld staan, klik daar op en stip aan Miniatuurweergaven, vervolgens zie je de plaatjes/foto's ipv een list.

De tip van Mumzel qua Irfanview is ook zeer goed. Na de install open je een map met je afbeeldingen, klik dan vervolgens op dat icoontje zoals mijn plaatje laat zien, ook hier dus aanstippen Miniatuurweergaven.

attachment.php
 

Bijlagen

  • weergave.jpg
    weergave.jpg
    23,7 KB · Weergaven: 77
Hoi Gezina,

Ja akkoord, dat weet ik. Maar het rare is dat ie vroeger "bleef staan" op thumbnails (miniatuurafbeeldingen) en dat ie nu steeds weer op list (lijst) herbegint. Bijgevolg moet ik om het juiste plaatje te weten telkens terug op thumnails klikken. En dat was vroeger dus niet nodig. En ik weet echt niet hoe het gekomen is, en, nog erger, ik vind niet waar ik ze terug constant op thumbnails kan instellen.

groetjes,
 
Dan zou ik het niet meer weten Anabel, sorry. :confused: Komt vast nog wel een antwoord op!

Aanvulling: Je zou nog eens in de Verkenner kunnen kijken bij Extra/Mapopties, tabblad Weergave, kies wat voor jou van toepassing is en klik "op alle mappen toepassen." Of mogelijk is Standaardinstellingen herstellen voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan