ondertiteling toevoegen aan mpeg filmformaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

piri

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Berichten
5
heyhey,
ik heb een film in mpeg formaat en daar wil ik een ondertiteling aan toevoegen, hoe doe ik dat en met welke programma's + evt handleiding..


bvd
voor de eventuele reacties en oplossingen

gr.piri

piri2@dolfijn.nl
 
geen warez aub
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heyhey,

zou je wat precieser kunnen zijn, ik ken deze site al enige tijd maar ik kan er nogmaals niet op vinden hoe ik een ondertiteling in de mpeg film moet plaatsen??

vooralsnog bedankt voor je reactie


gr.piri

piri2@dolfijn.nl
 
;) «««« {edit mod} onder de smiley verstoppen we nu links :confused: {/edit mod}

;) «««« {edit mod} onder de smiley verstoppen we nu links :confused: {/edit mod}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die link gaf ik ook al hoor :D :cool:

Maarjah iedereen wil natuurlijk zn site promoten :D
 
Geplaatst door excelsior
Die link gaf ik ook al hoor :D :cool:

Maarjah iedereen wil natuurlijk zn site promoten :D

ik ben mijn site niet aan het promoten, maar er zijn leukerds die een link verstoppen onder een smiley dat is dan leuk oid denk?? maar zeer onduidelijk.

zet in het vervolg gewoon de links neer op een verwijzing als kijk hier dan weten mensen dat er een link onder zit.
 
Ik heb hier geen zin om een beetje te gaan bekvechten, het enige wat ik erover wil zeggen, is dat ik dat 'geintje' van een Moderator heb, dus dat heet wederzijdsrespect, want dat bericht werd niet aangepast
 
Geplaatst door excelsior
Ik heb hier geen zin om een beetje te gaan bekvechten, het enige wat ik erover wil zeggen, is dat ik dat 'geintje' van een Moderator heb, dus dat heet wederzijdsrespect, want dat bericht werd niet aangepast

we gaan hier inderdaad niet bekvechten.
Het is zeer onduidelijk als je een link verstopt onder een smiley ik kwam er zelf pas achter op het moment dat je aangaf dat je de link al gegegen had.
Met wederzijdsrespect heeft het weing te maken want ik ken het topic niet waarin dat bericht gestaan zou moeten hebben anders was het hoogst waarschijnlijk ook aangepast.

Maare we gaan hier mee stoppen verdere reacties kunnen via mail of pb komen.
in dit topic gaan we iedergeval weer on topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan