Opstart disk voor drive image

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
hoe maak ik een Bootdisc voor drive image, als ik Bootbuilder neem en ik open vraagd hij eerst een naam bv Jan dan, workgroup, en dan staat in de path G: en dan UNC wat moet daar ingevuld worden en doe ik het zo goed, want ik wil opstarten vanuit cd en dan de image terg zetten vanaf cd,s
Graag hulp
 
Ik heb ook een vraagje hierover.

Moet je zo'n opstart diskette vanuit disk image maken of kan het ook met een algemene opstartdiskette ?

En stel dat je systeem crasht en je wilt een image terug zetten hoe werkt dat dan ?

Jacco
 
Drive image

Beste Bruce,

U gaat naar start, dan programs, dan powerquest drive image, en dan zie je " Create Rescue Diskettes " dat zijn 2 discette die moeten gemaakt worden vanuit Drive image, volg de menu maar.
Als ge uw image wilt terug zetten start ge de komputer op vanaf discette, en dan kan je kiezen vanaf CD rom of van een partition of schijf waar uw image staat, werkt zeer goed, voor verdere vragen steeds bereikbaar
Giljom
 
Dus je bent "verplicht" om een opstartdiskette te maken vanuit het programma Disk Image en je kunt geen "algemene" opstartdiskette gebruiken.

Tijdens het maken van een opstart diskette gaat Disk Image er vanuit dat ik een netwerk gebruik terwijl dit niet zo is, toch gewoon doorgaan ?

Jacco
 
Bruce,

Niet vanuit Bootbuilder, Maar start, programs, dan powerquest, en create rescue descette dan vraag hij naar , eerst een discette en den dan de tweede, maar als ge Boot builder doet dan vraagt hij naar een netwerk
 
Laat iets weten als het lukt, ander roep maar terug op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan