mp3 speelt wel af maar geen geluid op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

perlopet

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Berichten
14
Als ik van kazaa.lite muziek download dan speelt hij wel af maar ik hoor geen geluid terwijl ik op de cd speler wel geluid hoor hoe kan dat?Heb geen verstand van computers maar zou toch graag willen afspelen,wie kan mij helpen?
 
mp3

Heb ik al geprobeert maar hij doet nog steeds niets.Als ik mijn computer geluiden probeert af te spelen doet hij ook niets maar geeft een melding weer c:windows\media \chord.wav een ander audio apparaat is in gebruik sluit het af en probeer het nog een keer ,maar ik weet nioet wat voor apparaat.
 
Ik denk dat het aan Kazaa ligt.Ik speel zelf nooit dingen af met kazaa want dan loopt die HEMAPC van mij geheid vast...
Doet je geluid het verder wel,de windowsgeluiden bijvoorbeeld?
 
Heb je goed in je instellingen gekeken?
Daar lijkt het me eerder in zitten.
 
Hallo mijn geluiden in windows werkt wel maar wat voor instellingen moet ik dan zijn?Ik heb niet zo veel verstand van computers.
 
Waarin speelt hij wel af? Dat schrijf je eigenlijk niet.
In KaZaa zelf?
Wat gebeurt er als je met de verkenner naar dat nummer gaat en er dan op klikt?
 
Als ik nummers van kazaalite gedownload heb speel ik hem via windows media player af maar ik hoor niets.Als ik een cd erin doe dan speel hij wel.Ik snap er niets meer van wat moet ik nu doen om hem toch te kunnen beluisteren?
 
Maar wat gebeurt er nou als je met de verkenner naar die file gaat? Dus naar je shared files toe.
Als je dan op dat file klikt en hij doet het wel dan heeft het met KaZaa te maken.

Ik kan b.v. binnen WinMx ook geen file afspelen. Erger, hij vliegt meteen in de error.
 
als ik het via verkenner probeer doet hij ook niets.Ik begrijp er niets meer van volgens mij licht het aan mijn geluidskaart maar als ik hem opnieuw installeer vraag het om een diskette maar die heb ik niet ,ik dach dat het plug en play was maar dat heb ik nu ook al mis.
 
Ga eens naar Start/Configuratie/Mapopties/Bestandstypen.
Zoek MP3 op.
Wat staat er onder? Als het goed is een mediaplayer of een ander soort radio die je hebt.
 
Die Chord.wav zit trouwens in c:/Windows/Media
Gebruik je die soms ergens voor? Een e-mailprogje o.i.d.
Welke Windows heb je trouwens
 
Ik heb op start, configuratie,mapopties maar dan zie ik geen bestandtypen wat moet ik doen?Ik draai onder windows98.
 
O jee, ik heb XP.
Heb je geen idee waar je bestandstypen kunt toewijzen?
Bijvoorbeeld een jpg aan een bepaald fotoprogramma?
Een mp3 aan een bepaalde radio.?
 
Nee dat weet ik niet maar wat ik zo raar vind is dat als ik een mp3 probeer af te spelen ik maar stukjes er van hoor.weet jij iets?
 
Nee, ik vind dit echt heel vreemd. Zeker omdat je met de cd speler wel geluid hebt.
Heb je al geprobeerd om die chord.wav op te sporen?
Doe het met zoeken. Kijk of hij inderdaad vast gehouden wordt. Zo niet........noem hem even ChordWEG.wav en kijk of je dan wel muziek hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan