Roboform voor Mozilla Firebird?

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
3.294
Ik wil MZFirebird van binnen gaan bekijken:)
Maar ik wil het gemak van roboform niet kwijt,

werkt roboform ook in Mozilla firebird of is er een andere vergelijkbaar password manager voor mozilla?

TIA
 
De ingebouwde 'managers' voor wachtwoorden, formulieren en auto-complete in Moz Firebird doen het ook leuk. Misschien dat roboform als los programma nog iets meer biedt.

Op de site van roboform geven ze wel aan geschikt te zijn voor Mozilla, dus kan je ook Mozilla 1.4 nemen. In Firebird zal het niet werken, als ze dit niet aangeven, deze is te verschillend van Mozilla 1.x om een parallel te kunnen trekken.
 
Wel geschikt voor de standaard versie, ik ziet het nu ook.:eek:
Ik heb Mozilla1.4 uiteindelijk tochmaar geïnstalleerd, dit omdat editie firebird mij op het eerste gezicht goed beviel.(kon testen zonder installatie, was maar binary)

Om roboform werkend te krijgen is alleen een adapter nodig,
en dat werkt best.

Ik krijg nu alleen de taal nog niet op nederlands interfase...:confused:
ookniet na een langnlnl.xpi erbij te plaasten...
maar dit is mij een latere zorg, voornu bevalt het goed in combinatie met proxomitron en de outpost plugins.
 
Nederlandse interfase heb ik inmiddels ook werkend.

Jammer dat er geen Roboform adapter beschikbaar is voor MZfirebird.
MZFireB was namelijk "love-at-first-sight". Een in eenvoud uitblinkende browser, beter en makkelijker dan de IE interfase zelfs...:8-0:

ff wennen hoor al die opties...:D
Thnx Caveman.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ze altijd vragen of en wanneer ze Firebird ook gaan ondersteunen. Mozilla en Firebird moet toch echt alleen Firebird worden in de toekomst, al kan dit nog enige tijd gaan kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan