RealOnePLayer ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Berichten
688
Ik heb de RealOnePlayer gedownload (eerst de oude verwijderd), maar wat ik ook op Internet aanklik, ik krijg steeds een foutmelding en hij wordt afgesloten. Het startscherm is zichtbaar, maar als ik op een link klik is er hetzelfde probleem. Ik heb alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd: zelfde probleem. (bijv. laatste journaal doet het in WINAMP zeer ggoed, maar in REALONE niet). Waaraan kan dit liggen? Ik heb me nog niet kunnen aanmelden, want de verbinding komt niet tot stand, maar dan moet je de Player toch wel al kunnen gebruiken?

Als ik RealAudio-bestanden download kan ik ze wel afspelen, dus ligt het aan de internetconnectie / Firewall (NIS 2003)????? Alle andere connecties zijn goed. Wat kan ik doen
 
Laatst bewerkt:
Waarom is er niemand die helpt??? Ik heb de connectie nodig voor schoolwerk!
 
Foutmelding zou wel handig zijn idd, mogelijk moet je eerst de oude resten opruimen alvorens een herinstall, ik las net dit topic, of is dat nou weer een andere? Sowieso moet je ook de firewall afregelen qua toestemming of op z'n minst op vragen zetten.
 
Heel erg bedankt,

die link van jou was de oplossing. Lekker als je zo iets niet weet. HELPMIJ blijft fantastisch!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan