CD muziek toevoegen in Pinnacle Studio 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

with1

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Berichten
120
Ik ben een film aan het bewerken met Pinnacle Studio 8. Op zich gaat dat goed, maar er ontstaan problemen als ik CD-muziek wil toevoegen.
Over het algemeen niet als ik een niet eerder met Pinnacle gebruikte CD toevoeg; dan zegt het programma dat hij de CD niet herkent en vul ik in: audio CD, track 01 of 02 etc. Tot zover niks aan de hand.
Maar dan ......
als ik de film opnieuw wil gaan bewerken omdat ik het helemaal anders wil maar toch diezelfde muziek wil gebruiken, dan zegt het programma steeds als ik heb aangegeven audio cd, track 1, dat ik de CD in de CD-rom moet doen ondanks dat ik dat wel doe, dus gaat die klep iedere keer open en dicht en krijg ik er geen muziek meer op.
Doe ik iets fout in het programma? Zit er een Studio 8 expert achter de computer nu?
Bedankt alvast.
 
Heb je de muziek dan ook weggehaald op het daarvoor bestemde spoor?

Dat hoeft volgens mij helemaal niet. Je kunt de video toch los van het geluidsspoor voor toegevoegde muziek bewerken? Dan blijft dat gewoon staan.

Groet,
 
Bedankt voor je reactie. Het probleem is inmiddels opgelost.
Ik vrees dat de CD van waar ik muziek wil toevoegen niet OK meer is, waarschijnlijk krassen of zoiets.
Ik heb andere CD's geprobeerd en die geven dat probleem niet.
Verder vind ik Studio 8 een fantastisch programma, ik brand nu alles op dvd en het geeft een prachtig resultaat.

Groetjes, REGGY
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan