mpeg subs

Status
Niet open voor verdere reacties.

kisarida

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Berichten
30
hallo,
ik zou graag onder een mpeg film subs schrijven zodat ik deze kan afspelen op een losse dvd speler.
met divx heb ik geen problemen maar als de film al in mpeg staat ben ik niet meer mee.
Ik heb ook in wintips gaan zien maar daar wordt alleen avi /divx uitgelegd maar niet de mpeg file.

wie kan mij helpen?


GROETJES DANNY
 
Zelf schrijven of een ondertiteling onder een MPEG zetten?

Gewoon ondertiteling eronder zetten gaat op dezelfde wijze als met een AVI. Zelf schrijven weet ik niet.
 
Geplaatst door kisarida
Ik heb ook in wintips gaan zien maar daar wordt alleen avi /divx uitgelegd maar niet de mpeg file.

wie kan mij helpen?


GROETJES DANNY

dan moet je toch eens goed lezen als je via wintips naar www.wintips.filmt.nl gaat vind je het onderdeel ondertitelen avi/mpeg de werk wijze is exact het zelfde al met avi.
zelfs svcd gaat als je maar de juiste virtualdub hebt.
 
ik krijg de melding"mpeg import filter; pack synchronization error" als ik virt dub gebruik(1.5.2)is dit dan soms geen goeie versie?
 
ik gebruik de 1.5.4 versie een daarmee kan ik gewoon mpeg 1 en mpeg 2 files mee bewerken.

de Vdub versie die mpeg 1 en 2 aankan staat ook gewoon op de site hoor zit in de divx toolset.

of je download hem *** hier ***
 
SubSync doet het ook.

Volgens mij, althans bij mij, dus niet. Ondank dat ik mpeg2 codecs heb lukt het me niet om de film als mpeg in subsync in te laden. wat ik meestal doe is de film in divx omzetten die in subsync laden, daarna de subs syncen. divx bestand weer verwijderen en met virtualdubmod en tmpgenc de sub erin "bakken".

Alleen ik krijg hem niet op cd? Met Nero vraagt hij steeds om het oude bestand zonder ondertitel. en kan ik dat nieuwe bestand er niet op branden?
 
Voordat ik het over iets anders heb..............

Even kijken of ik een bijlage kan plaatsen.
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
ja kijk zover kwam ik ook inderdaad, echter bij mij is het pijltje "play"zeg maar grijs en er is en foutmelding in de richting van

can aangevraagde subfactory class niet leveren. op het internet wordt ik er ook niet veel wijzer uit
 
Ik begin maar net hierin en doe het nog in het blinde weg.

Kun je die mpeg normaal wel draaien in Windows Mediaplayer? Dan zou het dus geen codec kunnen zijn.
Heb je mijn versie SubSync?
Ook al geprobeerd om een andere mpeg er in te doen?

Waarom zou het een leek wel lukken en jou niet?
Er moet iets niet goed zijn. Ik "denk"maar even mee :)
 
Kun je die mpeg normaal wel draaien in Windows Mediaplayer? Dan zou het dus geen codec kunnen zijn.
Heb je mijn versie SubSync?
Ook al geprobeerd om een andere mpeg er in te doen?

Waarom zou het een leek wel lukken en jou niet?
Er moet iets niet goed zijn. Ik "denk"maar even mee

Ik kan die mpeg niet draaien in mediaplayer nee, ik krijg de melding, kan de gevraagde classfactory niet leveren.

Ja ik heb jouw versie geprobeerd, geen succes

ook al andere mpeg's geprobeerd

Helass ben ik ok een leek op dit gebied, maar wat ik meestal doe is het volgende

ik laad de mpeg in virtualdubmod, sla deze vervolgens as een divx bestand. vervolgens kan ik deze wel in sybsync laden en de ondertiteling syncen

daarna verwijder ik dat divx bestand weer en ga ik verder met het originele mpeg bestand.

- tmpegenc: audiospoor eruit
- vervolgens de ondertitieling erin bakken
- audiospoor er weer in

dan komt mijn volgende probleem. als ik dan via nero de svcd wil maken blijft ie om de oude bestand vragen. ook al zet ik het nieuwe bestand in de mpeg2 map dan pakt hij nog de oude en krijg ik dus een svcd zonder ondertiteling.

ik ben compleet de weg kwijt
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ik hem nu al mag kicken, op goed geluk dus maar :)

Ik begin een beetje desperate te worden, het lukt nog steeds niet en ik zit dus nog steeds met bovenstaand probleem.

Anyone?

dank!

charley
 
met vdub 1.5.4.1 all inclusive waren mijn problemen opgelost.
bedankt voor de tip.
groeten danny
 
Nou Charley, misschien moet jij die Vdub ook eens proberen :)
 
Heb je het programma er wel eens af gegooid en weer opnieuw er op? Foutjes kunnen voorkomen.
 
Ik denk persoonlijk dat het probleem bij de svcd ligt.
al vind ik het wel raar want alles gaat in principe goed behalve het branden, dan wordt er weer naar het originele bestand gevraagd

Maakt verder niet uit ik krijg van het weekend een stapel divx films en dan bak ik daar de ondertiteling wel in :)
 
Veel plezier daarmee! Jammer dat je er niet uit kon komen.
Een volgende keer beter!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan