moviejack en dvdeo

Status
Niet open voor verdere reacties.

tam

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
Berichten
203
ik heb hier al eens de vraag gesteld over moviejack. tijdens het rippen loopt mijn computer volledig vast. geen oplossing gevonden. ik heb nu van iemand het programma dvdeo gekregen om te proberen en mijn computer loopt ook volledig vast. dus geen enkele foutmelding. het programm doet precies zijn werk en na enige tijd (die verschilt iedere keer) zit alles vast. het moet dus wel iets met mijn computer zijn, daar het bij allebei de prog gebeurt. OS = winXp home edition,(upgrade van me) amd athlon 1200, 512 ram, geforce2 kaart, pioneer dvdrom, AOPENcdrw,avast antivirus. kan iemand mij aub helpen ? bij de helpdesk van moviejack krijg ik geen antwoord.
 
en de logboeken van de pc al gekeken ?
daar moet op ze minst een foutmelding komen
 
heb foutenlogboek gevonden met daarin de volgende foutmelding :
AMLI : ACPI BIOS probeert naar het ongeldige I/O poort adres 0x70 te schrijven, dat in het beschermde 0x70-0x71 adresbereik ligt. dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem. neem voor technische ondersteuning contact op met de leverancier van het systeem.

AMLI : ACPI BIOS probeert naar het ongeldige I/O poortadres 0x71 te lezen, dat in het beschermde 0x70 - 0x71 adresbereik ligt. ......

en dan nogmaals deze foutmeldingen maar met 0xcf8 -0xcff.

hopelijk begrijpt er hier iemand iets van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan