DVD speelt niet ?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsneok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Berichten
318
Hallo,

De DVD-speler van mijn computer geeft een foutmelding als ik een DVD wil afspelen. De foutmelding is
dvderror.png

OS: Windows XP SP1
Zowel onder Windows Media Player als met Cyberlink Power DVD doet 'ie het niet. Ik heb ook verschillende DVD's geprobeerd te spelen. Maar allen leveren dezelfde fout op.

Wie kan mij helpen?
 
@ frogger,

nee het is geen regio kwestie. DVD's en DVD speler zijn regio 2.

Mijn Engels is niet zo geweldig goed. Maar ik haalde uit het verhaal geen tips of aanwijzingen waar ik wat aan zou kunnen hebben.
 
speelt hij ook geen originele dvd af
 
Geplaatst door ibiza
speelt hij ook geen originele dvd af
Het gaat hier om originele DVD's. Die speelt hij niet af. Geprobeerd met
* U2- Rattle and Hum
* Metallica - St. Anger

DVD-ROM werkt wel :confused:

Verder heb ik geen rare dingen gedaan. Alleen een USB ADSL modem aangesloten. Maar dat kan het toch niet zijn??
 
Heeft er iemand een idee hoe ik kan controleren welke firmware versie van mijn ASUS DVD-E608 ik heb draaien?

tussen stand:
- nieuwe Via drivers geïnstalleerd
- nieuwe drivers voor het USB modem geïnstalleerd.

Dan zou het alleen nog in de DVD-speler kunnen zitten??
 
Wat ik ook nog niet had verteld, is dat Audio CD's en gewone CD's in de DVD-speler gewoon goed worden afgespeeld. Raar ding :eek:
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook gehad .. na installatie SP1 in XP.
Ik heb o.a. PowerDVD als programma om DVD's af te spelen. Zij hebben een patch voor dat probleem. Na installatie speelt alles weer probleemloos.

Met vriendelijke groet,
Peer
 
Geplaatst door peer2
Heb ik ook gehad .. na installatie SP1 in XP.
Ik heb o.a. PowerDVD als programma om DVD's af te spelen. Zij hebben een patch voor dat probleem. Na installatie speelt alles weer probleemloos.

Met vriendelijke groet,
Peer

Waar haal je die patch? Daarin ben ik (natuurlijk) zeer geïntresseerd.. :)
 
Hoi,

Fijn die patch maar.....blijft toch dat PowerDVD zonder problemen een orginele regio2 DVD moet kunnen afspelen.
Installeer PowerDVD anders eens opnieuw of probeer een andere (gratis) DVD speler.

Grtzzz.
 
Geplaatst door FunZip
Hoi,

Fijn die patch maar.....blijft toch dat PowerDVD zonder problemen een orginele regio2 DVD moet kunnen afspelen.
Installeer PowerDVD anders eens opnieuw of probeer een andere (gratis) DVD speler.

Grtzzz.
Ehum...
Wat zijn goede (gratis) DVD spelers?
 
Regio Resetten

Misschien een beetje vaag, maar ik denk toch dat je regiocode in de war is.

Probeer eens je eject en je play knop in te houden tijdens het booten van je computer, zo zou je je regiocode moeten kunnen resetten (doe dit niet te vaak, bij ASUS-produkten kan dit max.5 keer). Als het dan nog niet werkt ben ik radeloos.

Succes!!

MVG.

Armand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan