foto's op cd-rom aanleveren

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Goedemorgen allemaal,

Kan ik digitale foto's op een cd-rom zetten en dan aan de desbetreffende winkel geven om te laten ontwikkelen?

thanxx alvast
Deb's
 
Ja hoor, dat is geen probleem. Ik zou wel even informeren wat voor eisen er aan de digitale foto worden gesteld, zoals maximale grootte, het type bestand en dpi.

Groeten Neleke
 
Geplaatst door neleke
Ja hoor, dat is geen probleem. Ik zou wel even informeren wat voor eisen er aan de digitale foto worden gesteld, zoals maximale grootte, het type bestand en dpi.

Groeten Neleke


Ok, bedank weer !!!!!!!!!!
 
Geplaatst door neleke
Ja hoor, dat is geen probleem. Ik zou wel even informeren wat voor eisen er aan de digitale foto worden gesteld, zoals maximale grootte, het type bestand en dpi.

Groeten Neleke

Natuurlijk er wel van uitgaande dat die betreffende winkel digitale foto's op CD kan/wilt verwerken. :thumb:

Het kan zelfs nog handiger als je wilt, bij bijvoorbeeld de Hema. Daar kan je je foto's via Internet uploaden en enkele dagen later bij jouw plaatselijke Hema weer ophalen.

Olav
 
Geplaatst door Olav


Natuurlijk er wel van uitgaande dat die betreffende winkel digitale foto's op CD kan/wilt verwerken. :thumb:

Het kan zelfs nog handiger als je wilt, bij bijvoorbeeld de Hema. Daar kan je je foto's via Internet uploaden en enkele dagen later bij jouw plaatselijke Hema weer ophalen.

Olav

Ja dat weet ik, dat doe ik zelf altijd maar deze foto's zijn voor een vriend van me en hij wil ze eerst op cd en dan bepalen welke hij wil laten ontwikkelen. Hij heeft geen kabel ofzo dus dat gaat heel lang duren.

thanxx
 
Geplaatst door Olav


Natuurlijk er wel van uitgaande dat die betreffende winkel digitale foto's op CD kan/wilt verwerken. :thumb:

Het kan zelfs nog handiger als je wilt, bij bijvoorbeeld de Hema. Daar kan je je foto's via Internet uploaden en enkele dagen later bij jouw plaatselijke Hema weer ophalen.

Olav

Je kan ook je cd bij Hema langs brengen en met een uur ophalen
zijn zeer goede foto's hebben nieuwe apparatuur en beter dan weg brengen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan