Internet word eruit gegooid...

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeikoF

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2002
Berichten
92
hallo allemaal,

Ik heb een sweex 4p router (art.nr LB000020), en chello+ met 3 pc's alles doet het (gewoon) het internet dan, maar als ik een tijdje internet, gooit me router (alle 3 pc's) van internet lijkt het wel.. en kan ik alles opnieuw gaan instellen en configureren... dit gebeurt zeker elke week 2 keer en is ERG vervelend. weet iemand misschien de rede hiervan, of is er iets aan te doen???

thx...
 
Laatst bewerkt:
of kunnen jullie me misschien vertellen welke router wel goed is om te gebruiken?? (ik overweegde al om een iets duurdere aan te schaffen want ik vond 39.95 al zo goedkoop voor een router, maar ja dat is geen rede om om voor de helft te werken...
 
Heb zelf een e-tech router van 36 euro dit naar behoren werkt dus een niet al te dure router kan ook goed zijn

Heb je al eens gekeken op de site of er een update voor je router is?
 
ja ik heb me rot gezocht, er blijkt dat er firmware updates bestaan (wat dat inhoud weet ik niet maar.. daar ben ik nu al een week naar opzoek (staan niet op de site en info is er ook niet over te vinden ;-( de enige update die ik heb gevonden was er een voor problemen met de tijd..
 
Is een bekend probleem echter ik heb geen oplossing voor je. Ik heb zelf @Home en ook een sweex router en hier ben ik ook zeker 2 keer per week mee in de weer. Ik heb dan opeens geen verbinding meer terwijl ik 6 pc's op internet heb en opeens doet niks het meer. Oorzaak onbekend. Maar voor wat betreft het hier gestelde probleem zie ik nog geen oplossing.
 
Er is inderdaad een firmware upgrade, maar die corrigeert inderdaad alleen de tijdsvermelding (als je de internetstatus opvraagt in je router dan zie je zonder deze upgrade een verkeerde tijd).probleem.

Enne met een bekend probleem bedoel ik een voor mij bekend
 
Hoi,

Kijk eens op de site van Sweex(FAQ)
Ik heb een Sitecom wireless accesspoint/router en die moet om de 24 uur ge-reboot worden.
Nou is hier mee te leven want dat duurt 2 sec. en het probleem is ook bekend bij Sitecom.
Ze beloven op korte termijn nieuwe firmware om het probleem te fixen.
Misschien is er voor jouw ook zo'n oplossing.

Grtzzz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan