Programma voor weghalen gedeeltes MIDI bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Berichten
1.672
Programma voor bewerken MIDI-bestand

Hallo, op deze vrijdag avond!
Ik heb een programma nodig waarbij je bepaalde toonbalken en/of tonen uit een midibestand kan halen. Dus dat je een soort overzicht ziet van alle tonen in het midi bestand, en dat je een paar tonen eruit kan halen of toevoegen. Weet iemand misschien iets?

Groeten, compunerd.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe dat soort dingen met Encore. Ook heb je nog Cubase en Finale. Allemaal niet gratis helaas.
 
Ik heb nu een heel goed gratis programmaatje gevonden! Het werkt net zo iets als excel en het werkt perfect!!!! Heel veel opties voor nop! Zoek maar op google naar SBASE.
 
Het is trouwens "SBAND" het beste kan je zoeken op midi+sband :).
 
Hoi,

Kijk hier even voor het progje "MidiNotate"
Misschien heb je er wat aan.
Ik zie mijn collega er wel eens mee klooien met midi enzo.


Grtzzz.
 
Ziet er leuk uit FunZip! Ik zal het zeker eens proberen.
 
Misschien kan computernerd even een directe link plaatsen?

Normaal vind ik alles met google, maar hier kom ik ook niet uit. :confused:
 
Helaas is de website niet meer online. Ik load het wel ff up. Het is wel een heel straigh to the point simpel programmaatje, dus niet met uitgebreidde noten aangeving. Ik heb het 1e jaar muziekles gehad, en dit programmaatje sluit daar echt op aan :).
Klik hier!!!
 
Goeie service, computernerd :thumb:
 
Ja, bedankt.
Het is inderdaad heel basic. Zelf zou ik het niet zo snel gebruiken (maarja dat zal je niet verbazen...) omdat het alleen hele tracks dupliceert en/of verwijdert. (of zoek ik niet goed?) Ik ben nog even op zoek geweest naar freeware met ìets meer mogelijkheden, maar ik heb niets kunnen vinden.
Veel succes ermee!
 
Je kan ook tonen toevoegen en zelfs de verschillende toonhoogtes, lengte, pauzes etc. invullen :) gewoon ff goed zoeken. Tip: je kan een toon toevoegen door rechts op een blokje te drukken en aan te klikken: "fill cell". Als je een bepaalde lengte wil, kan je met deze knop linkbovenin:
gifje.GIF
doen. Succes!
 
Zeg, computernerd welke win-versie heb jij? want bij mij doet íe dat allemaal niet. Het programma loopt vast als ik dat probeer. Ik draai 98SE. Of er is een conflict met één van de andere midi-progjes die ik erop heb staan...
 
Ik heb het rechtstreeks gezipped dus het kan zijn dat ie niet werkt. Ik gebruik namelijk XP Home.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan