Jvc Gr-dx95e

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
177
Ik heb deze camera sinds gisteren en ik heb toch nog een vraagje. Het beeld is prachtig wat eruit komt en het geluid ook.

Maar als ik me film naar de pc overzet heb ik duidelijk kwaliteitsverlies. Ik heb er filters bij gekregen die ik aan de USB kabel e.d. moest bevestigen maar toch ben ik nog niet helemaal tevreden met de kwaliteit die ik op pc krijg. Want de kwaliteit op mijn tv is vele malen beter als op pc.

Kan ik hier iets voor instellen of vergeet ik iets in te stellen?

Frank
 
Het hangt er van de compressie-methode af hoe je het omzet. Als je het beeld net zo mooi wilt houden als het origineel, ben je erg veel ruimte kwijt.
 
En welke software is hier het meeste geschikt voor? Ik heb standaard ImageMixer With VCD Ver.1.1 erbij gekregen maar ja dat is zo standaard daar kan ik me niet echt in uitleven.
 
Het kan wel met een USB aansluiting, maar het is niet de manier om films naar je computer te halen. Je kan hier beter firewire ook wel i.link genoemd, voor gebruiken. Lees dit ook eens door.
 
Ik krijg Pinnacle Studio 8 ofzoiets nu en ik heb op hun site gelezen dat je daar je video's kunt capturen in dezelfde kwaliteit als op de camera.

Maar ja we zullen zien. Nu is bij nader inzien de kwaliteit ook weer niet zo slecht maar, je kan het verschil wel goed zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan