lp of cassette branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronneke40

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2003
Berichten
1
ik wil lp's en cassettes branden via w98.
wie kan mij vertellen hoe en met wat voor n progamma.
waar kan ik zo'n progamma vinden, mischien op kazaa.
 
Je audio-installatie aansluiten op de line-IN van je geluidskaart en met een programma als Cooledit gaat het in feite als vanzelf. Je zet een bandje of LP op, je klikt in cooledit op record en je bandje of LP wordt opgenomen.
 
Om je lp's te branden moet je via de versterker van je muziekinstallatie gaan zoals Yari02 zegt en dan is cooledit inderdaad het makkelijkste. Een cassettedeck kan je rechtstreeks op je line-in aansluiten, die heeft geen extra versterking nodig.

groetjes
 
Hallo, khk464 . . . .

Ik zie dat je met WinME werkt. Heb ik ook een tijdje gedaan. Tot veel ergernis, met name wat de internetconnectie betreft. Zeer instabiel. Werk nu weer met Windows98SE en - echt; het internetten werkt net zo snel en stabiel als onder WinXP.
Ik ben van XP alleen afgestapt vanwege de vele lekken in de beveiliging. Denk maar aan de laatst bekende worm (ik had hem dus ook). Win98SE is wat dat betreft -zeker na installeren van alle updates - behoorlijk goed dicht getimmerd. En verder is XP voor een 'stand alone situatie' een pakket met veel en onnodige componenten, waardoor bepaalde programma's (b.v. Adobe photoshop) juist minder snel werken. Dat gaat onder Win98SE weer enorm snel. Alle vernieuwing leidt niet altijd zonder meer tot een verbetering, hoewel we geneigd zijn dat zonder meer aan te nemen. Nee, het is meer er bij willen horen. Bijvoorbeeld, Adobe photoshop heeft inmiddels zijn versie 7.0 op de markt. Dan is het al gauw (onderling). Goh, heb je die nieuwe versie nog niet; maar geen hond vraagt zich af of er werkelijk sprake is van meerwaarde en/of verbetering. Wel weer grotere en zwaarderdere componenten, waardoor het programma meestal juist trager werkt. Ik werk nog altijd met 5.0 en het werkt onder Win98SE als een speer en ik kan er alles mee wat ik wil.
Enfin, het zijn mijn persoonlijke ervaringen, doe er mee wat je wil.
 
Off topic:

Yari02, je hebt gelijk, XP vind ik nu ook nog niks met al die problemen en nu draai ik al een heel jaar zonder te moeten formateren. Als het zover komt weet ik nog niet wat ik ga installeren. Je hebt wel gelijk over het internet dat loopt niet echt lekkker bij Me. Dus we wachten maar af.

Groetjes

en dan nu maar weer on topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan