geluid weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Al mijn instellingen van geluid zijn ok en niet gedempt.
De website die ik aan het maken ben om uitleg bij fotos te krijgen werkt het geluid niet meer.
Kan iemand dit testen of het mijn PC is of gewoon de site die het niet meer doet.
http://users.skynet.be/fa246207/site0.html

in opmaak gelieve engelse vlag te drukken
 
Wat ik ook probeer ik krijg er geen piep uit. Dus ergens een foutje?

groetjes
 
ok

Bedankt wat ik niet begrijp gisteren werkte die site perfect en vandaag niet meer ???

Hoe kan dat nu ?!!!!!!!!
 
Even je site bekeken maar helaas zonder geluid.
Dus moet je nog even verder zoeken.
 
@ seeburg100, weet je zeker dat het geen kleine stemmetjes in jou hoofd zijn ?":)" Ik heb het even met de hoofdtelefoon op max sterkte en noppes. Misschien ligt het aan de browser? Ik heb IE 5.5 .

groetjes
 
NEE

Het is echt heel vreemd, ik gebruik web pro editie van denda software waarmee je knoppen kan invoegen met de rollover functie en zo geluid afspelen, nu heel vreemd werkt de preview dus die op mijn bureaublad vooralleer ik de site upload ook niet meer gisteren wel, vandaag niks ???
Ik heb enkel een programma ad adware gebruikt deze morgen om computer te zuiveren maar dat kan er niks mee te maken hebben mijn geluid is verdwenen zonder er iets aan te doen !!!!
 
Kan je de log van adaware terugplaatsen? Zelf heb ik het nog niet gedaan maar dat moet toch kunnen denk ik. Dan weet je zeker dat het dat niet is.

Groetjes
 
Geplaatst door khk464
@ seeburg100, weet je zeker dat het geen kleine stemmetjes in jou hoofd zijn ?":)" Ik heb het even met de hoofdtelefoon op max sterkte en noppes. Misschien ligt het aan de browser? Ik heb IE 5.5 .

groetjes

stemmetjes in m,n hooft? koop effe beide een nieuwe pc zeg, ik hoor wel degelijk, als ik op de vlaggetjes klik welkom op m,n website, en in het het frans ook geloof ik?
 
?

Zie op foto bijvoegsel geluid instel alles ok waarom hoor ik niks niet meer, zijn er andere instel na te kijken ???


PS HET GELUID IS NIET GEDEMPT ZOALS OP FOTO TE ZIEN DIT WAS EVEN !!!!!!!
 

Bijlagen

  • geluid.jpg
    geluid.jpg
    27,6 KB · Weergaven: 45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan