Svd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
5.190
Hoi

Ik heb een dvd geript hij heeft er drie bestanden van gemaakt MPEG, maar hoe kan ik deze nu op cd branden een bestand is al 789 mb dat past niet op een cd.

Wie kan mij helpen

TNX:thumb:
 
Kleiner maken met TMPG-encoder of 800MB cd's gebruiken.
 
gewoon met nero kiezen voor super videocd en dan het file naar brand scherm slepen.
80 min / 700 mb cd er in stoppen en bakken maar.

in het mpeg file zit ook info over de file zelf zoals svcd header enz.
nero geeft vanzelf aan als je voorbij de 80 min grens gaat maar heb het idee dat dit niet het geval zal zijn.
 
Geplaatst door Tiborv
Kleiner maken met TMPG-encoder of 800MB cd's gebruiken.

Bedankt het is gelukt hij is aan het branden, maar toch vind ik dit echt raar als ik in windows xp op eigenshappen kilk op het bestand geeft hij 789 mb aan hoe kan dit?
 
Omdat het bestand zo groot is? Hoe heb je het trouwens gedaan? 800MB cd's?
 
toch nog ff een vraagje hoor.

hoe brand je ze ?? toch niet als data hoop ik maar wel als super video cd
 
Zal niet gaan als je ' het speciale pakket ' niet hebt :confused:
 
Geplaatst door excelsior
Zal niet gaan als je ' het speciale pakket ' niet hebt :confused:

vandaar dus mijn vraag hoe ie nu het svcd file brand.

als data zal hij idnerdaad aangeven te groot te zijn voor 700mb cd.
als super video cd file zal hij passen maar dat gaat niet zonder svcd plugin voor nero.
 
En die moet betaald worden :confused:

Is er trouwens geen ander freeware brandprogramma waarmee je (s)vcd kan branden, dus geen vcdeasy commercial retail waarmee je alleen tot 400 mb kan branden ?
 
Mensen help het beranden is gelukt maar mijn dvd speler van mij tv kan ze niet lezen.

Ik brand ze als svd via nero.
 
Het schijnt van wel, hij heeft het een keertje gedaan met een rw. Maar er was een site ofzo waar je het kon testen dacht ik.

Ik heb trouwens een dvd/video combi maar als het goed is hoort dat nix uit te maken
 
Geplaatst door tazman
ondersteunen jullie branders wel Svcd dan ???

ja normaal brand ik ze gewoon via xp maar nu zeg ie dat hij te groot is het bestand dus moet nu wel via nero.
 
en gebruiken jullie ook de svcd plugin van nero ??

als de dvd speler het kan lezen
het file goed als mpeg2 ( svcd ) gecodeerd is
en nero gene fouten aangeeft tijdens inladen of branden zou je zeggen dat het goed moet gaan.
 
Geplaatst door tazman
en gebruiken jullie ook de svcd plugin van nero ??

als de dvd speler het kan lezen
het file goed als mpeg2 ( svcd ) gecodeerd is
en nero gene fouten aangeeft tijdens inladen of branden zou je zeggen dat het goed moet gaan.

waar kan ik de svd plugin vinden of downloaden.
 
Sorry ik las dernet je vraag verkeerd, en ik denk dat ik de oplossing heb gevonden, ik had de vorige keer de cd bij me broertje gekopieert, toen deed die het.

Dus zal mijn brander wel geen (s)vcd accepteren, noujah daar heb je netwerk voor:D
 
Creatief zijn ?

Ik zal een poging wagen: Heeft u de svcd plugin ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan