Kan alleen plaatjes op internet opslaan als bmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
876
Hallo ik heb een probleem en dat is dat ik plaatjes alleen op kan slaan als bmp als ik klik op een plaatje en kies voor opslaan als kan ik alleen kiezen voor bmp. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Ik draai win xp, en ie 6 tanks alvast.
 
Meestal betekent dit dat je cache vol is.
In de taakbalk van IE > Extra > Internet-opties> tabblad Algemeen > bestanden verwijderen.
 
Ja het klopt Gezina had net via google gevonden en was bezig met cleanen duurde inderdaad erg lang. Maar tis nu opgelost. Tanks!!!!
 
Damn prob komt weer terug. Uhm klopt het dat ik misschien ergens anders moet legen nog. Heb net weer geleegd en hij was helemaal niet vol maar toch kan ik alleen maar als bmp opslaan.
 
Tanks gezina hij doet het nou opeens wel weer, gista wou die zelfs na een herstart niet. Hopen dat hij het blijft doen. Thanks in ieder geval!!
 
UHm Gezina weet je dan trouwens ook nog een prog om het formaat van animated gifs te veranderen(het aantal pixels. Dat kan online maar daar kan ik dus vaak alleen opslaan als bmp.
 
Met deze online-verkleiner moet dat toch lukken en ook opslaan als .gif-bestand. Gifworks

Verder kan je animaties verkleinen met,
Ulead Gif Animator, niet gratis: *klik*
Animationshop (zit in PSP), niet gratis: *klik*
Microsoft Gif Animator, gratis: *klik*

Er zijn er nog veel meer, dit is maar een greep.
Mocht je hierover vragen hebben qua bewerkingen, dan kan je dat beter in de juiste sectie posten, sukses.
 
Oki Thanks voor de links maar het prob was telkens bij gifworks dat ik niet op kon slaan als gif. Dus dan maar een proggie gebruiken dacht ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan