DV-Camcorder (en Pinnacle studio)

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Berichten
831
Wie kan mij vertellen hoe het kan dat Pinnacle Studio (8) heel vaak niet wil opnemen van tape.
De ene keer kan ik wel een stukje film (of foto's) van m'n camera downloaden, en bijvoorbeeld 2 minuten later lukt het opeens niet meer,
Als ik op "start opname" klik begint de camera wel te draaien, maar het voorbeeld venster erboven blijft zwart. en er komen ook geen nieuwe scenes bij in het rijtje ernaast.

(ps. ik heb genoeg ruimte, ik heb alle kabels goed aangesloten, en de software al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd (incl. updates) maar dat help allemaal niets)
 
800mhz is dat jouw computer? (dat was een hint/tip)
 
Misschien dat het helpt als je je computer eens opruimt, temp files e.d. En tevens een defragmentatie, dit wil ook nog wel eens helpen.
 
zelg gebruik ik divio (gratis tootlje) om wv films op me shijf te zetten pin8 maakt te veel fouten en slaat te veel frames over dat is met vivio een stuk minder
 
Geplaatst door GTD
zelg gebruik ik divio (gratis tootlje) om wv films op me shijf te zetten pin8 maakt te veel fouten en slaat te veel frames over dat is met vivio een stuk minder
Misschien is het handig om de volgende keer er een link bij te zetten (www.divio.com/) ook al is dit vrij logisch voor mij en waarschijnlijk jou ook wel maar het is makkelijker voor iemand die daar niet aandenkt (www.divio.nl bestaat namelijk niet en als ik divio met www.downloads.nl zoek vindt ik niets)

De groeten,
Mark
 
Geplaatst door TheM

Misschien is het handig om de volgende keer er een link bij te zetten (www.divio.com/) ook al is dit vrij logisch voor mij en waarschijnlijk jou ook wel maar het is makkelijker voor iemand die daar niet aandenkt (www.divio.nl bestaat namelijk niet en als ik divio met www.downloads.nl zoek vindt ik niets)

De groeten,
Mark

Heb je gelijk in
 
ja ik weet het 800 mhz, brak, maar het werkte altijd wel. vandaar.
maar ik zal divio es probere.
bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan