rm naar wav of mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeikoF

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2002
Berichten
92
Hallo Allemaal,

ik ben opzoek naar een gratis programma om realmedia bestanden te converteren naar wav of (mp3) ik ben al een tijdje opzoek maar kom alleen shareware tegen, ik hoop dat een van jullie een gratis proggie weet...

thx. ;-)
 
Een zoektocht bij winamp leverde een plugin op (de tara audio video plugin) om real audio en video af te spelen, wellicht kun je deze dan met de diskwriter optie naar wave converteren en eventueel verder omzetten naar mp3
 
hi,

ik heb de plugin en winamp maar wat bedoel je met de diskwriter optie? ik snap hem niet helemaal, ;-)
 
In Winamp staat onder de preferences => Output plugins ook de Nullsoft Disk Writer plugin. Wanneer je deze selecteert in plaats van de standaard waveout of directsound plugin zal je wanneer je afspelen kiest geen geluid horen maar wel de voortgangsindicator zien bewegen. Winamp schrijft nu het gekozen bestand als WAV naar het bureaublad (tenzij je bij configure hier een andere locatie voor opgeeft). Of dit met realbestanden en die plugin ook werkt weet ik niet, probeer dus eerst maar of je zo een mp3 naar WAV om kan zetten. En vergeet niet na afloop de plugin weer terug te zetten, zodat je weer geluid hoort bij het afspelen;-)
 
Ik heb ook heel lang gezocht, maar ik ben helemaal niet tegen OOK shareware prog. gekomen. welke prog. heb je gevonden en waar kan ik deze dawnloaden.
Voor de winamp....het lukt niet om real one player te convertern. heeft iemand nog een ieda???????????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan