MovieJack Ripprobleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Endonyx

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2003
Berichten
31
Hallo,

Ik heb MovieJack 3 en ik wilde vandaag een dvd rippen. Nou treedt er alleen een vreemd probleem op: ik heb nog 5 gig vrij op schijf F:\. Volgens MovieJack heb je aan 2 gig genoeg voor een svcd. Nou ik wilde de dvd dus rippen in skvcd formaat, 1 cd dus. Dus ik selecteer:
==============
svcd
1 cd (700mb)
beeldkwaliteit: beste (maar ook in snel doet hij het niet)
dolby-surround
16:9
==============

Maar iedere keer dat ik wil beginnen met rippen zegt MovieJack "De video kan niet op dergelijke kleine schijf worden opgeslagen. Doorgaan [ja] [nee]." De beide opties halen niks uit, want hij gaat niet rippen.
 
Je hebt 2 GB nodig en dat probeer je weg te schrijven naar een CD van 700 MB. Het lijkt mij niet zo vreemd dat ie dat niet kan.
 
Aha, ik vatte het dus verkeerd op, ik dacht dat hij mijn harde schijf bedoelde.
 
die 2 gb die hij nodig heeft is bedoeld om alle files van de dvd te halen zodat het omzetten op de hd gebeurd ( snelheid constant enz )

beter is om gemiddeld tussen de 5 en 10 gb vrij te hebben als je een dvd wilt rippen dit ivm omzetten op hd en het rest file wat overblijft.

een skvcd oftewel een Xsvcd past over het algemeen wel op een 700 mb cd ja.

een tipje van mijn kant is gebruik eens DVDx om een dvd te rippen proggie is freeware maar geeft heel erg goeie kwaliteit.
handleiding evt te vinden op http://wintips.filmt.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan