dvd op 1 cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
233
kan iemand mij zeggen hoe ik een dvd kan omzetten naar mpeg 2 of 4? Ik heb dit nog nooit gedaan dus ik weet ook niet welke programma's ik allemaal moet gebruiken of hoe ik er ondertiteling bijkrijg.
De bedoeling is eigelijk dat ik dvd's kan omzetten in een formaat zodat ik ze op 1 cd'tje krijg.
Wie helpt mij?
 
<font size="1"> DAN ZAL JE TOCH EEN DVD RIP PROGRAMMA MOETEN {mod break} hier stond iets wat niet mag {/mod break} HET PROBLEEM IS ALLEEN DAT ALS JE HET OP CD WIL ZETTEN JE BEELDKWALITEIT ERG ACHTERUIT GAAT,DUS KAN JE HET BETER OP DVD BRANDEN, </font>

[edit mod} Capslock wordt gezien als schreeuwen en is dus ook niet erg gewaardeerd en aanzetten tot een illigaal is niet toegestaan lees de huisregels eens{/edit mod}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja maar als je bevoorbeeld delen die je niet nodig hebt zoals andere talen x-tras enzo weglaat zul je toch nog een redelijk deftig resultaat bekomen.
En ten 2de, niet iedereen is zo rijk om zich een dvd-schrijver te kopen hé :).
 
<font size="1">DAT LIGT ERAAN HOEVEEL PROCENT JE MOET DECOMPRIMEREN BIJ 15% VALT HET MEE MAAR WORDT HET GROTER DAN IS HET NIET ZO DEFTIG MEER</font>

{edit mod} nogmaals capslock wordt gezien als schreeuwen zie eerdere bericht {/edit mod}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met DVDx ( freeware ) kun je zeer goeie kwaliteiten halen als je ript naar vcd of svcd houd er wel rekening mee dat dat je in heel veel gevallen 2 cd;s nodig zult hebben.

@BBB-dickhead,

bij deze het verzoek om op te passen wat je in je berichten zet en lees eens *** Hier ***
 
Geplaatst door BBB-dickhead
[sorry van caps lock ,
en hij wil alles op 1 cd branden.

caps geen probleem kan gebeuren ;)

ja als je naar 1 cd wil gaan krijg je vaak bagger kwaliteit je moet dat zo erg omlaag gaan met video en audio bitrate dat het niks wordt.
 
Een erg fijn progje is dit: InterVideo DVDCopy.
vind je op download.com en is geen freeware maar je kunt het een week ofzo gebruiken, zit dus ook geen addware rotzooi&reclame bij. instellen van kwaliteit is goed mogelijk, en iedereen kan het(dvd,svcd,vcd,divX). klik voor extra opties voor ondertiteling, dat vergeet je snel.
greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan