Met welk fotobewerkingsprogramma kan ik dit effect hebben gemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
237
Ik heb pas m'n systeem geformatteerd en nu weet ik toch verdorie niet meer welk progje ik daarvoor gebruikte...
Je kon er hele leuke effecten mee maken, zoals bijvoorbeeld deze wolkjes en regen in vele gradaties en je kon er ook hoekjes van de foto mee oprollen, naar alle kanten en onder elke gewenste hoek.
Het was redelijk makkelijk om mee te werken.
Ik heb ook Photoshop Elements maar die is zo traag en erg ingewikkeld.
Ik pieker me suf over de naam maar kan er niet meer opkomen, inmiddels heb ik al ArcSoft Photostudio, MGI Photosuite, Pixia, Ultimate Paint en Adobe Photoshop Elements al geïnstalleerd maar die zijn het geen van alle....
Nu heb ik er al weer zoveel op gezet en weer afgehaald dat ik weer wel kan gaan formatteren, voor m'n gevoel heb ik nu al geen 'schoon' systeem meer :))

Pandora
 

Bijlagen

  • waziger.jpg
    waziger.jpg
    11,3 KB · Weergaven: 114
Laatst bewerkt:
PhotoImpact Ulead?... dat oprollen van die hoekjes doet mij er aan denken, heb het zelf daarmee gedaan.
 
Helaas, die twee zijn het ook niet....

Het was niet alleen een heel fijn progje, het was nog freeware ook.....
Allemaal nog even meedenken! :))


Pandora
 
dit kan heel simpel met photoshop... foto openen.. nieuwe layer aanmaken. cloud-effect eroverheen gooien en dan aan die clouds een transparency geven :p

dag dag
 
Bedankt Ferdi,

dat ga ik dan maar eens proberen, je omschrijft het helder gelukkig.
Van Photoshop word ik al direct kriegelig bij het opstarten, dat duurt zo lang en het programma is zo akelig gecompliceerd.
Ik zal een poging wagen!

Pandora
 
zoals altijd..... alle begin is moeilijk!!! oefening baart kunst... maar t is t waard om het onder de knie te krijgen...

veel succes!

Ferdi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan