Digitale Camera gezocht tot €400

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Berichten
1.533
Mijn vriendin heeft een digitale camera nodig. Mag niet meer dan 400 euro kosten. Ze fotografeert veel dieren, (honden) dus het moet een snelle camera zijn. Liefst automatisch en een goede zoom. 6x??? Wie heeft ervaring met een dergelijke camera? Omdat ik zelf de Fujifilm 602Z heb, kan ik haar niet goed adviseren. Zijn er onder jullie mensen die een camera in die prijsklasse hebben en wil je even je ervaringen hier neerzetten?

Bij voorbaat dank.
Blacksheep
 
Hallo,

Ik heb leuke dingen gelezen over de nieuwe minolta Z1
10x zoom bijv.
 
Geplaatst door blacksheep
Mijn vriendin heeft een digitale camera nodig. Mag niet meer dan 400 euro kosten. Ze fotografeert veel dieren, (honden) dus het moet een snelle camera zijn. Liefst automatisch en een goede zoom. 6x??? Wie heeft ervaring met een dergelijke camera? Omdat ik zelf de Fujifilm 602Z heb, kan ik haar niet goed adviseren. Zijn er onder jullie mensen die een camera in die prijsklasse hebben en wil je even je ervaringen hier neerzetten?

Bij voorbaat dank.
Blacksheep

Hoi,

B.V. deze.

Heb hem zelf.....fantastisch!!

Voldoende zoom bereik.

Grtzzz.
 
Ik heb ook de Sony P92 ,heel mooi ding en 5 megapixel,mooie resultaten,maar je moet er wel een groter kaartje bij kopen anders is het weinig met wat je er bij krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan