Op computer ASP testen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaGroove

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2003
Berichten
120
Wie weet er hoe ik ASP pagina's kan testen op mijn eigen computer. (Ik heb Win XP)

mvg

Wouter
 
Ik deed dat gewoon met de webserver die je vindt op de OS Cd's van windows...

Soms had ie wel een module nodig die je dan moet instaleren...
 
Ik wil graag weten of je XP Home edition of Professional gebruikt. De eerste kan geen Personal Webserver draaien en heeft geen Internet Information Server (IIS).
De laatste heeft wel IIS.

Ik weet een uitstekende handleiding op Internet om IIS op Home Edition draaiende te krijgen.

Mail even als je dat wilt weten.

JP
 
start--> configuratie scherm-->Software-->Windows onderdelen toevoegen of verwijderen-->dan internet information services (WEL WINDOWS XP(alleen profesional) CD IN JE CD-ROM ZIT :p ) voor Home edition: klik -->hier <-- na de instalatie staat er op je C schijf een map inetpub en daar weer in de map wwwroot... zet hiet al je asp bestanden in en open in i-explorer localhost of 127.0.0.1

Suc6:thumb:
 
Geplaatst door hiemstraworld
Als ik snel iets wil testen dan upload ik het naar Brinkster.com.

Zij hosting gratis ASP.

Ik vind brinkster dus egt niet geschikt om snel te testen... ten eerste ben je langer bezig met het uploaden van iets dan dat je het locaal test & ten 2e het datalimiet heb je egt zo ovreschreden...

Dus luister naam tomwerf en volg die instructies en je heb binnen 10 minuten een locale webserver draaien...
 
Daar ben is ik weer.. .terug van weggeweest.

Ik gebruik XP Home Edition

mvg

Wouter

ohwja, en brinkster is niet snel genoeg, en heeft nu reclame.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan