Raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Heb een CD met maar 4 nummers (opgenomen) erop, wil die wissen, volledig, en nieuwe nummers erop zetten.
Lukt niet of kan het gewoon niet?? Bedoel dat wissen.

OP de CD staat wel CD-R.

Alvast bedankt.

groetjes,
 
Geplaatst door joanne
Heb een CD met maar 4 nummers (opgenomen) erop, wil die wissen, volledig, en nieuwe nummers erop zetten.
Lukt niet of kan het gewoon niet?? Bedoel dat wissen.

OP de CD staat wel CD-R.

Alvast bedankt.

groetjes,

Hoi,

Een CD-R kun je niet wissen, een CD-RW wel.

Grtzzz.
 
dassnel

Gossie, wat snel, bedankt!
Iets anders, kan ik na die 4 tracks/nummers wel opnemen, zonde natuurlijk al die lege ruimte??

Groetjes,
 
Re: dassnel

Geplaatst door joanne
Gossie, wat snel, bedankt!
Iets anders, kan ik na die 4 tracks/nummers wel opnemen, zonde natuurlijk al die lege ruimte??

Groetjes,

Als je de sessie niet hebt gesloten wel

Suc6.
 
Hoi Folks,

Nog een vraag over cd's opnemen.

Heb tot nu toe wat cd's gecopieerd, ging allemaal prima, maar...toch was er 1 CD die ik niet fatsoenlijk kan copieren, d.w.z. luister ik er naderhand naar, dan hoor je dat er iets niet goed is gegaan, wel muziek, maar het stokt dan teveel en overgang naar volgend nummer is goed sh*t.

Waar kan het aan liggen. Gaat overigens over een CD van ongeveer 1997.

Groetjes,
 
Re: Hoi Folks,

Geplaatst door joanne
Nog een vraag over cd's opnemen.

Heb tot nu toe wat cd's gecopieerd, ging allemaal prima, maar...toch was er 1 CD die ik niet fatsoenlijk kan copieren, d.w.z. luister ik er naderhand naar, dan hoor je dat er iets niet goed is gegaan, wel muziek, maar het stokt dan teveel en overgang naar volgend nummer is goed sh*t.

Waar kan het aan liggen. Gaat overigens over een CD van ongeveer 1997.

Groetjes,

Hoi,

Als je niet zoveel geheugen tot je beschikking hebt is het verstandig om zoveel mogelijk programma's uit te zetten en geen bewerkijngen uit te voeren tijdens het brandproces.

Grtzzz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan