Beeldscherm...

Status
Niet open voor verdere reacties.

xmelb

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Berichten
85
hallo

Weet iemand ook hoe ik de scherm op kleur kan instellen, want me beeldscherm is nogal donker. Ik wil wat lichter en wat meer kleur.
Op me twee F-toetsen zie ik wel wel een teken van kleurinstellingen. 1 van zwart-wit en de andere is voor kleur. Maar ik weet niet hoe ik ze moet gebruiken.
Ik heb: Compaq armada v300 laptop
Windows XP

Alvast bedankt!!
 
Rechtsklikken op het bureaublad, dan eigenschappen>instellingen>geavanceerd

Ik weet niet wat voor een videokaart in de laptop zit maar kijk een of je daar iets kan doen
 
Ik denk dat je dat met de functie-shirft-toets (een soort shift toets voor functietoetsen) tezamen met enige daarvoor geschikt gemaakte funtietoetsen moet doen. Ik kan je voor meer informatie de site van compaq van harte aanbevelen.
Joop
 
Ik heb even op die van mij gekeken. Links onder zit de Fn toets. Deze moet je tegelijk met toets f9 en/of f10 indrukken. f9 is voor contrast en f10 voor helderheid. Er is geen toets voor kleur.
Joop
 
Joop
De Fn toets en de F9 of F10 toets reageert niet.
Zijn er ook andere mogelijkheden waar ik de helderheid en contrast kan instellen.

Alvast bedankt.
 
Als ik de fn-toets tegelijk met de F9 of F10 toets indruk krijg ik een vierkantje op het scherm met zo'n liggend driehoekje net zoals op je afstandsbediening voor het geluid harder en zachter te zetten. Ik heb geprobeerd om deze afbeelding te vangen, maar dat heb ik niet voor elkaar gekregen. Het ding staat ergens achter en heeft geen modem, dus mijn middelen zijn enigszins beperkt. In elk geval kan je dan daarmee de helderheid en het contrast bijstellen. Er is ook nog een z.g. groot contrast mogelijk dat je kan vinden bij Toegankelijkheid. Dat wordt echter door Windows gedaan, terwijl FN+ door Compaq gedaan wordt. Misschien staat je scherm zo donker, dat je dat vierkantje niet ziet? De enige andere oplossing is dan de Compaqsite opzoeken. Je kan daar iig wel een gebruiksaanwijzing vinden....
Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan