branden van ccd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinfem

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2003
Berichten
8
Vraagje, ik heb een een film gedownload die bestaat uit 3 bestanden ccd, img, sub, als ik deze gewoon met nero brand als image pakt hij dan automatisch de subtitles die er los bijstaan mee?

greets vin.
 
Het zijn images van Clone CD. De subtitles neemt hij niet mee nee, die moet je los toevoegen.
 
Als de subtitile in de img file zit wel, anders niet idd.

Wat je zou kunnen doen is bv met Winiso de subtitle toevoegen aan de img en deze dan vervolgens branden als image in Nero/Alcohol120%.
 
de sub files die daar bij staan hebben totaal niets met subtitels te maken maar is een onderdeel van een image ( cd kopie ) gemaakt met clone cd.

het img is het beeld bestand ccd en sub staan headers in hoe 1 en ander gebrand moet worden ivm sommige cd beveiligingen die mee moeten.
 
Maar kan ik deze gewoon met nero wegbranden dan?
Dus de ondertiteling zit al op het img bestand, want die zaten er in ieder geval wel op, hoe moet deze met nero branden gewoon met / image branden?
 
nee je kan deze niet met nero wegbranden want het is een image gemaakt met cloncd.
wat je wel kan doen is alcohol120% installeren die kan het ook.
dit file is allen te branden met clonecd of alcohol120%
 
Ok bedankt, ik ga hem met clone cd branden, is er ergens een handleiding voor clone cd te verkrijgen?
 
Geplaatst door vinfem
Ok bedankt, ik ga hem met clone cd branden, is er ergens een handleiding voor clone cd te verkrijgen?
Op hun homepage staat wat informatie, en ook in het helpbestand dat erbij zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan