Van zwart wit foto's kleurenfoto's maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
1.172
Ik vraag mij af of er ( het liefst freeware) software bestaat die van zwart wit foto's kleurenfoto's kan maken .
 
Hoi :D

Ik denk dat dit soort software niet bestaat..

Het lijkt mij onmogelijk dat een programma kan bedenken met wat voor kleurtjes hij die foto in zal kleuren...

In zo'n zwart-wit foto zit niet een verborgen dingetje die stiekum de kleuren onthouden heeft :D

Dus ik denk dat dit helaas niet mogelijk is :)

(verbeter me als ik niet gelijk heb! :D)

[edit] In de chat kwam nog iemand met het idee om MS Paint te gebruiken... Gewoon inkleuren dus :D [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Als je photoshop hebt ff een nieuwe laag aanmakken en die in kleuren. Daarna ff *****n met het doorschijnen enzo en taddaa :D. kost en hoop tijd en het lijkt nergens op maar he het is iets :D
 
Hoe doen ze dat dan met die zwart witfilms van vroeger ? Die kan je tegenwoordig ook in kleur zien.
 
Misschien dat het wel te doen is met zware programma's waarmee je van alles kan zeggen welke kleur het moet hebben.. en de computer er dan iets moois van laat maken. Maar deze ken ik niet..

Ik heb wel een tut gevonden om van een zwart-wit foto een kleuren foto te maken :
http://www.web-con.nl/site/tutorials.php?tutorial=263

Ongeveer zelfde principe.. maar dan handmatig

:D
 
Geplaatst door dutchsoulboy
Hoe doen ze dat dan met die zwart witfilms van vroeger ? Die kan je tegenwoordig ook in kleur zien.

Met zeer geavanceerde spulletjes en niet een Freeware proggie die je ff van het internet af plukt:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan