MP3 afspelen in Kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
314
In Kazaa (ik gebruik Kazaa-lite) zit zo'n handige tool om het gedownloade nummer te beluisteren voordat de hele MP3-file compleet is. Die tool werkt bij mij niet meer. Zodra ik op afspelen druk start het programma mijn downloadmanager (Realdownload) op. Hoe krijg ik de Kazaa-tool weer in werking?
Coen.
 
Wanneer je rechtsklikt op de Kazaalite in de taalbalk en daar de optie AVi preview aanklikt.
Is het dan ook niet mogelijk?
 
Kazaa Lite

Je moet Kazaa gewoon van je pc gooien en dan gewoon nog een keer opnieuw installeren

Let dan wel op waar je je downloads hebt!

slk300
:cool: :thumb:
_____________________________________________
Mijn Website:
www.yassine-slk300.tk
 
De AVI-preview werkt niet met nog niet complete files. Kazaa eraf gooien, tja, OK, als ik de moed heb.
Coen.
 
Installeer Diet Kazaa en de preview zal gewoon werken met nog niet complete gedownloade files.
Voordeel is dat je onderwijl kunt besluiten dat je het file wel of niet wilt hebben.

Mvg
 
Diet Kazaa, heb ik iets gemist? Onderdeel van Kazaalite, of een nieuwe rip-off?
 
Diet Kazaa is geen Kazaa-kloon, maar draait naast het p2p-programma. Bij het opstarten wordt het Register gescand op sporen van spyware (en verwijderd natuurlijk), waarna Kazaa geheel naar eigen smaak naar smaak aan te passen is.

Met Diet Kazaa kun je vrij ingrijpend de instellingen van Kazaa aanpassen. Zo is het mogelijk om de standaardwebpagina aan te passen, het p2p-programma een ander titel mee te geven, Altnet-zoekopdrachten uit te schakelen, kiezen voor meer zoekresultaten en de My Participation Level-score hacken. Met Diet Kazaa is het eenvoudig om bepaalde interface-elementen te verwijderen, zoals de mediaspeler en de statusbalk.

Diet Kazaa levert ook opties om het downloaden te versnellen en gemakkelijker te maken. Heel handig is de functie om Kazaa of zelfs Windows af te sluiten wanneer een download binnen is. Je kunt ook je gedeelde bestanden beschermen door er een 'hashfunctie' op los te laten. Tenslotte is de interface van Diet Kazaa ook in het Nederlands beschikbaar.

Bron: http://accw.nl/index.html?links/diet_kazaa_20_rc1

Het is dus een add-on voor Kazaa. Ook te gebruiken bij KazaaLite, maar het nut daarvan ontgaat mij een beetje. Ik zou gewoon voor de nieuwste KazaaLite (K++ 2.4.2) gaan, daar heeft Diet Kazaa weinig aan toe te voegen: http://www.k-lite.nl/nl/
 
Dank je Buffy. De specs klinken in eerste instantie geweldig, maar wat kun je er concreet mee. Ik werk nog met KLite 2.40, dus ik kan denk ik het beste upgraden.
Groet,
Coen.
 
Ik denk ook niet dat DietKazaa veel toevoegt aan een nieuwe versie van KazaaLite. Installeer je een nieuwe KazaaLite, dan kun je de oude het beste eerste even verwijderen - de nieuwe over een oude heen installeren geeft soms problemen. Zet de bestanden uit je shared folder dan wel eerst even ergens anders neer, anders raak je die misschien kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan