CD branden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimbre

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Berichten
588
Hallo,

Ik heb een pc met een dvd rom en een brander.

Ik wil een cd branden dus stop ik de originele in de dvd en een lege in de brander maar om een of andere reden lukt het niet om te branden.
Van de dvdspeler (waar de originele inzit) blijft het lampje knipperen en als ik via verkenner de inhoud wil zien lukt dat niet.

Weet iemand hoe dat komt?

BVD

Wim
 
@Raisa: zo'n beveiliging zou alleen van toepassing zijn op DVD's. Topicstarter gebruikt hier een cd.

Probeer anders de cd in te lezen met de brander, als dat wel lukt is de lens van de DVD-speler misschien vies.

EDIT
Ik zie nu welke cd het is, is die toevallig beveiligd (dan staat er meestal iets op het hoesje).
 
Of je dat kan zien weet ik niet maar als hij beveiligd is kan je normaal gezien de inhoud niet zien, en dus ook de DVD niet kopiëren !
Test eens een andere DVD of CD om na te gaan of die misschien wel werken !

CD's kunnen ook beveiligd zijn !!!
 
Geplaatst door Lekkere Kwal
@Raisa: zo'n beveiliging zou alleen van toepassing zijn op DVD's. Topicstarter gebruikt hier een cd.

Probeer anders de cd in te lezen met de brander, als dat wel lukt is de lens van de DVD-speler misschien vies.

EDIT
Ik zie nu welke cd het is, is die toevallig beveiligd (dan staat er meestal iets op het hoesje).


Zoals ik al zei...misschien beveiligd !
 
Ik zie dat Clonecd niet meer uitgebracht wordt en dat de link van Raisa mij naar CloneDVD leidt. Kan ik dan met Clonedvd ook cd's met muziek kopieren?
 
Geplaatst door wimbre
Ik zie dat Clonecd niet meer uitgebracht wordt en dat de link van Raisa mij naar CloneDVD leidt. Kan ik dan met Clonedvd ook cd's met muziek kopieren?
<!--Je moet wat beter kijken,--> bovenin kan je nog steeds voor CloneCD kiezen.

EDIT
Oeps, blijkbaar hebben ze het net dichtgezet, laatst kon ik er nog wel op. Maar op Google kan je hem nog makkelijk vinden, versie 4.2.0.2.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan