cd programma terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Berichten
98
Mijn CD rewriter is de volgende: Philips CD-ReWriter 46xW/12xRW/48xR
Nero 5 NL versie 5.5.9.8 Bundled
.

Onlangs heb ik mijn e-mails overgeschreven C:\WINDOWS\Application Data\identities\{51A3D220-225A-11D6-85AF-EAF9C7444B62}\Microsoft\outlook Express naar een CRom. Ik gebruik Outlook Express.

Nu zie ik dat vele e-mails verdwenen zijn, en wil ik die van de CD terugzetten naar C:\WINDOWS\Application Data\Identities.
Ik open het programma Nero - Burning Rom ( "C:\Program Files\ahead\Nero\nero.exe") en wil
{51A3D220-225A-11D6-85AF-EAF9C7444B62} slepen naar C:\WINDOWS\Application Data\identities\, maar het lukt niet.

Wie kan mij helpen en vertellen hoe ik deze kan terugzetten?
 
Hetgene dat je het beste kunt doen is gewoon de CD-Rom openen en vervolgens al je emails op de cd selecteren, dan rechtermuisknop, kopieren en dan de emails plakken in
C:\WINDOWS\Application Data\identities\{51A3D220-225A-11D6-85AF-EAF9C7444B62}\Microsoft\outlook Express
d.m.v. rechtermuisknop in die map en dan plakken.
 
Het kan ook zijn dat je Outlook Express nog open staat, tenminste ik neem aan dat je die gebruikt?

Ook al sluit je Outlook, nog heel vaak blijft hij wel in het geheugen zitten. Druk eens op control-alt-delete en kijk of MSIMN.exe er nog tussen staat, misschien moet je hem daar alsnog even uitschakelen.

Maar Danny's oplossing hierboven is makkelijker ... nog makkelijker is om de "oude" mails gewoon in je inbox te slepen :thumb:
 
Hmmm, outlook express staat op de WIndows CD. Je kunt hem opnieuw installeren door naar het configuratie scherm te gaan > Software > Windows Onderdelen.

Maar vreemd dat hij niet werkt, heb je nog genoeg schuifruimte over?
 
Ik heb onder c:\windows\application data\identities {51A3D220-225A-11D6-85AF-EAF9C7444B62} VERWIJDERD en outlook werkt terug. Nu nog e-mails terugzetten. Ik had eerder ook mijn e-mails gekopiert naar een andere harddisk.(*.dbx) Als ik die terug sleep naar c:\windows\application data\identities, zijn ze er terug. Als ik via verkenner kijk, staan ze erop.

Ik ben dan naar extra - opties - onderhoud - archiefmap en wijzigen gegaan en de andere {51A3D220-225A-11D6-85AF-EAF9C7444B62} genomen en het is gelukt.
thanks
 
Pfew ... toch nog goed gekomen :)

Ik moet zeggen dat ik vorig jaar ook erg aan het kl*ten ben geweest met het backuppen van mijn mails totdat iemand me hier vertelde dat je je mails ook gewoon vanuit je inbox naar je bureaublad kunt slepen en ook weer terug. Dus dat doe ik ook voortaan, mails die ik wil bewaren sleep ik simpelweg in een mapje. En dat mapje zet ik op een CDRW :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan