mediaplayer 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
5.477
hoi,

ik gebruik win xp pro en de bijhorende mediaplayer, doe ik er voordeel bij te upgraden naar de nieuwere 9 versie ? waarom of waarom niet ?

thx
 
Hoi,

Iets meer gebruikmogelijkheden, iets fraaiere interface (kleurmogelijkheden)!
Hij laat zich makelijk upgraden dus waarom zou je het niet doen.

Grtzzz.
 
als ik een herstelpunt maak voor de install, kan ik em er dan terug afwippen ?
 
De enigste reden waarom ik het niet doe is omdat hij r*te langzaam is met laden, tenminste, als je hem vergelijkt met WMP 7of 8. Ik laat het ff lekker links liggen :D
 
hij is helemaal niet langzamer. misschien kan jou computer hem dan niet helemaal aan. maar hij is niet lanzamer dan mp 8. ik zou niet weten waarom je hem niet zou updaten
 
Geplaatst door erikbosman
hij is helemaal niet langzamer. misschien kan jou computer hem dan niet helemaal aan.

LOL :D

Anyway ... als je ooit weer de kans krijgt WMP 7 of 8 te bekijken moet je er eens echt op letten, het opstarten en het laden van een bestand duurt toch echt langer ... maar het kan natuurlijk zo zijn dat het andere mensen niet stoort. Naast dit euvel heb ik verder geen problemen ondervonden ... werkte verder vlekkeloos ;)
 
staat er ondertussen op, staat niet bij software in conf.scherm, dus gemakkelijk verwijderen zal er niet bij zijn. Bedankt allemaal, ik hou jullie op de hoogte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan