dvd's die het niet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Excalibur

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Berichten
37
Ik heb de laatste tijd 2x een dvd gehuurd die ik niet kan afspelen op mijn pc. Krijg de melding dat de schijf beschadigd is of niet compartibel met windows. De dvd's waren echten niet beschadigd, dus ik ga van het laatste uit. Nu is mijn vraag of dit te omzeilen is zodat ik ze gewoon kan afspelen. Vind het zonde van me geld als ik telkes een dvd huur die het niet doet. En er staat ook geen vermelding op de dvd ofzoww. Komt er dus op neer dat ik maar moet gokken, en als hij het niet doet heb ik maar pech.

Wie kan mij helpen met dit probleem?

B.V.D
Remko
 
waar speel je ze mee af ??
welke windows enz even wat meer info.
 
Geplaatst door Excalibur
Ik heb de laatste tijd 2x een dvd gehuurd die ik niet kan afspelen op mijn pc. Krijg de melding dat de schijf beschadigd is of niet compartibel met windows. De dvd's waren echten niet beschadigd, dus ik ga van het laatste uit. Nu is mijn vraag of dit te omzeilen is zodat ik ze gewoon kan afspelen. Vind het zonde van me geld als ik telkes een dvd huur die het niet doet. En er staat ook geen vermelding op de dvd ofzoww. Komt er dus op neer dat ik maar moet gokken, en als hij het niet doet heb ik maar pech.

Wie kan mij helpen met dit probleem?

B.V.D
Remko

Juiste regiocode?

Grtzzz.
 
Ik draai ze onder windows XP prof. met Win DVD. Gebruikte eerst ook een ander programma maar kan niet meer op de naam komen. En van de regio code mag ik toch aanemen dat dat klopt als ik ze huur.
 
Je kan bij de videoland ook regio 1 dvd's huren (import) maar dat staat er dan wel op wanneer het een regio 1 is. Wat voor dvdrom heb je dan? Je kan een firmware update proberen, dit is niet zonder risico's.

http://forum.rpc1.org/portal.php

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan