Media start niet meer bij een dubbelklik

Status
Niet open voor verdere reacties.

feel16@gain

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Berichten
4
Kan iemand mij uit de nood helpen ?

Wanneer ik dubbelklik op een media bestand (mpg,avi, mp3, wav...) word de wmp op de desktop geplaatst met daarin de muiscursor als zandlopertje... en dan heb ik het gehad ==> wmp hangt !

Wanneer ik wmp start en dan het media bestand in wmp sleep wordt het zonder meer gestart.

Wanneer ik op een internet pagina op een link klik die naar een mediabestand verwijst gebeurd er helemaal niets.

Ik denk dat er in de register van windows (98 first) iets verkeerd staat.

Iemand enig idee ?
Alle suggesties zijn welkom en alvast heel erg bedankt.
 
Heel erg bedankt voor je snelle reactie hazimendena .

Neen ik had wel winamp maar heb hem omwille van dit probleem reeds gedeinstalleerd. Het is echter niet uitgesloten dat winamp hiervoor verantwoordelijk is.

Ook het opniew installeren van de wmp help niet al evenmin een upgrade van wmp.
 
WMP

Het gaat hem om elk media bestand (wmv, avi, mpg, mp3, wav...) die vroeger allemaal starte.

Welke versie van wmp ik ook installeer telkens ik dubbelklik op een media bestand (ook de ondersteunende bestanden voor wmp) verschijnt de player op de desktop waarna deze player meteen blijft hangen zonder het starten van de media. Waneer ik op een media verwijzing in internetpagina klik blijf IE hangen zonder er iets gebeurd...

Ra ra ra...

Help help help.

RM of MOV starten wel automatisch met hun daarvoor bestemde player, daar is het probleem niet te zoeken.
 
Watr heb je als laatste geinstaleered? wat is je operating systeem? Heb je geprobbered de wmp en de winamp te deinstaleren en nog een keer instaleren
 
WMP

Het systeem is win98 first edition (ik weet dat het een verouderd systeem is maar deze pc diende als overbrugging tijdens onze verhuis en doet dienst tot het netwerk met XP-pro in orde is).

Ik heb het probleem sinds winamp werd geinstalleerd. Na de deinstallatie van winamp bleef echter het probleem aanwezig ook na de herinstall van wmp en nieuwe installaties met wmp telkens met nieuwere versie maar niets mag baten...
 
Ooit nog een oplossing gehad voor dit probleem? Ik zit nu met precies hetzelfde na Winamp.
 
eerste de winamp deinstaleren via start/ settings/controle panel ( configuratie scherm) zoek de software icon en klik op hem . zoek hier naar winmp en deinstaleer hem als je klaar ben. ga naar start/ run en type regedit.. je komt op de registery met F3 kun je zoeken naar winamp rest bestanden in je pc je moet deze slutels in de register ook verwijderen .
nu instaleer de nieuwste update voor je windows media plyer en probber het
 
Helaas not to be....:( Ik heb een heleboel winamp verwijderd uit het register, maar mijn mediaplayer start niet op via het icoontje. Hij laat alleen het zandlopertje even zien, maar daarna niets. Wanneer ik mediaplayer opnieuw installeer loopt het programma wel na de installatie- wanneer ik de player wegklik en vervolgens weer wil opstarten: het oude verhaal...
 
geef wat meer info over je besturing systeem.
welke OS hoeveel ram en de groote vvan HD etc etc.
warrom instaleere je hem niet opnieuw. dew heel pc?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan